آخرین اخبار

2. ارديبهشت 1396 - 7:36   |   کد مطلب: 28020
در حالی که تبلیغات رسمی انتخابات شوراهای شهر و روستا به مدت هفت روز از 21 تا 27 اردیبهشت‌ماه تعیین شده است، اما این روزها شاهد عدم توجه برخی از کاندیدهای شورای شهر تویسرکان به اجرای همین قانون ساده انتخاباتی هستیم.

به گزارش خبرنگار رودآور، کاندیداهای نهایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا به مدت هفت روز مهلت تبلیغات دارند که زمان تبلیغات آنها از 21 تا 27 اردیبهشت‌ماه تعیین شده است.

تبلیغات زودهنگام، تبلیغات است، چه در فضای مجازی باشد و چه در فضای حقیقی، به هر عنوان هر کدام مخاطبان خاص خود را دارد و این روزها در شهر تویسرکان در شبکه های مجازی شاهد تبلیغات زودهنگام یکی از کاندیداهای شورای شهر هستیم.

کاندیدایی که حتی دست به ایجاد یک کانال تلگرامی زده است که در عنوان آن از کلمه "قانون" هم یاد کرده، در حالی که حرف با عملش یکسان نیست و با تبلیغات زود هنگام ناقض قانون شده است و با انتشار تصویر و معرفی خود به عنوان کاندیدای شورای شهر به میدان رقابتی زودهنگام با دیگر کاندیداها آمده است.

این کاندیدا خود را دانشجوی دکترا و حتی فرهنگی معرفی و سوابق اجرایی خود را هم اعلام کرده است.

عدم رعایت قانون در ابتدای امر توسط همین فرد مورد نظر در شبکه های مجازی، همچنان ادامه دارد و امید است متولیان امر پاسخی برای این نقض قانون ها داشته باشند و جلوی تبلیغات زودهنگام این دست افراد را بگیرند.

بی تردید مردم تویسرکان، قانون شکنان را هیچ گاه پذیرا نخواهند بود، چرا که تکمین به قانون شرط بسیار مهمی برای کسب اعتماد مردم است.

مردم تویسرکان دیگر از سیاسی بازی ها در شهر خسته اند و هنوز هم که هنوز گلایه مندانه و آهسته مطالبات خود را عنوان می کنند.

مطالباتی که از وضعیت نابسمان دفع زباله، دیوارهای نویسی ها، وضعیت نامناسب پیاده روها، زباله های دائمی و وجود خانه های مخروب در دو خیابان اصلی شهر خیابان انقلاب و خیابان باهنر گرفته تا وجود کشتارگاه با بوی نامطلوب و فضایی غیربهداشتی در منطقه ای مسکونی در شهر، نابسامانی های دست فروشان و عدم برخورد قاطعانه با مغازه دارانی که سد معبر می کنند و ... دارند."

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان