آخرین اخبار

20. ارديبهشت 1396 - 21:19   |   کد مطلب: 28373
در سفر حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس دولت یازدهم به همدان سخنانی بیان شد که با شأن و جایگاه یک رئیس جمهور سازگاری ندارد و نام آن را تنها می‌توان انتحار سیاسی دانست، اما به چه قیمت؟

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ایجاد نظام دموکراسی با رویکرد دینی است که از شاخصه‌های آن اخلاقمداری،صداقت، دفاع از کیان نظام و ملت و ...است.

در طول سال‌های متمادی پس از پیروزی انقلاب اسلامی، بیش از 30 مورد انتخابات در سطح کشور انجام گرفته و پیروز همیشگی از آن ملت شریف بوده که با حضور حماسی خود برگ زرینی بر افتخارات کشور افزوده و دشمنان ملت را مایوس کرده‌اند. اما با وجود ین زیبایی‌ها متاسفانه در دو دهه اخیر بعضا  شاهد یک سری ناهنجاری‌های اخلاقی در عرصه تبلیغات انتخاباتی هستیم که که از ناحیه برخی نامزدها اتفاق می افتد.

آنچه در این مرقومه به رشته تحریر در‌می‌آید نکاتی است درباره سخنان رئیس جمهور در شهر همدان که با شان و جایگاه یک رئیس جمهور  سازگاری ندارد.؛ لذا برای تنویر افکار عمومی به شرح ذیل ذکر می‌شود.

1- جناب آقای رئیس جمهور شما در سخنرانی خود گفتید: ما باید برای اشتغال جوانان قدم برداریم سوال، در مدت 4 سال گذشته که سکان اجرایی کشور را در دست داشتید چه گلی به سر جوانان این مرز و بوم زدید که حالا وعده نسیه می‌دهید. در مدت چهار سال گذشته از چند میلیون جوان بیکار، برای چند نفر شغل پایدار ایجاد کردید؟مگر نه اینکه بیش از چند ده هزار کارخانه تعطیل یا نیمه تعطیل شده و کارگران آنها به جمع بیکاران کشور افزوده شده اند انتظار مردم از شما سامان دادن وضعیت بیکاری و ایجاد اشتغال بود ولی نتیجه اقدامات دولت تدبیر و امید منجر به بیکاری جمع زیادی از شاغلان و کارگران کارخانه‌ها شد.

2- آقای رئیس جمهور شما گفتید آیا ملت ما از بیانات خاتمی عزیز استفاده نکند؟ چرا عزیزان و چهره‌های عزیز ما و آنها که به ملت خدمت کردن و... خانه‌نشین کردند؟

سوال: آیا به نظر شما سران فتنه که در سال 88 کشور را تا مرحله پرتگاه پیش بردند و به تمام آرمان‌های امام عزیز، ملت شریف و خون تمام شهدای افتخارآفرین خیانت کردند را خدمت کار می‌دانید. شما که در انظار عموم دم از ولایت می زنید مگر مقام معظم رهبری فتنه را خط قرمز نظام بیان نفرمودند چرا شما درصدد تطهیر فتنه‌گران خائن هستید و مطرودین ملت را عزیز می‌شمارید آیا قسم حضرت عباس شما را باور کنیم یا ...

3- آقای رئیس جمهور گفتید می خواهند وسط پیاده‌رو دیوار بکشند، چه کسانی در دهه 60 تصمیم به این کار گرفتند و چه کسی غیر از مقام عظمای ولایت مقابل آنها ایستاد. مگر نه اینکه آن افراد امروز پشت سر شما تمام قد ایستاده و افکار و اندیشه های خود را از زبان شما به دیگران نسبت می‌دهند. آیا این سخنان توهین به شعور ملت نیست؟ امروز دیواری که باید کشیده شود دیوار بلند بین مردم و چپاولگران ثروت این ملت است.

4- آقای رئیس جمهور گفتید ملت ما اعلام خواهند کرد کسانی که در طول 38 سال فقط اعدام و زندان بلد بودند را نمی‌خواهند چرا با رقیب‌هراسی دیگران را مورد اتهام قرار می‌دهید؟ چه کسی بود درخواست کرد محکومین به اعدام را در مقابل مصلی‌های نماز جمعه اعدام کنند؟ آیا شما کسانی را که دستشان تا مرفق در خون مردم بیگناه ایران آغشته شده و بیش از 17 هزار نفر زن و مرد و کودک کرد و بلوچ و فارس را به شهادت رساندند بیگناه می‌دانید؟ آیا با این شعارها فکر می‌کنید سبد رای ساکنان پادگان اشرف(منافقین) را به دست خواهید آورد؟ بالاخره ندانستیم شما در زمین خودی بازی می‌کنید یا زمین دشمن؟

سفارش می‌کنم برای رسیدن به قدرت به هر چیز و هر کس پناه نبرید تا خدای نکرده جز مصداق الغرِیقُ یتشبَّثُ بکُلّ حَشیش ( غریق به هر خاشاکی پناه برد) نگردید.

5- آقای رئیس جمهور بزرگترین افتخار دولت شما برجام بود که از آن برای ملت نه تنها آبی گرم نشد بلکه به فرموده مقام معظم رهبری خسارت محض بود. مگر نه اینکه قرار بود با سند برجام تحریم‌ها برداشته شود اما نه تنها بخش عمده ایی از صنایع هسته‌ای را نابود کردید و 19 هزار سانتریفیوژ را به 5 هزار تقلیل دادید و سایت فردو که مرکز غنی‌سازی 20 درصد بود را به موزه تبدیل کردید، قلب راکتور اراک که بیش از هزاران میلیارد هزینه آن بود را با بتون پر کردید، تعداد زیادی از دانشمندان هسته‌ای را اخراج کردید و هزاران محدودیت دیگر برای صنعت هسته‌ای کشور تا تحریم‌ها لغو گردد. اما تحریمها که لغو نشد بماند بلکه تحریم‌های جدید افزوده شد.

چرا نمی‌آیید صادقانه به ملت اعلام کنید اشتباه کردیم؟ چرا ناتوانی دولت ژنرال‌های بازنشسته و خسته را به دولت قبل نسبت می‌دهید و سعی دارید نیروهای جوان و جهادی را با نسبت‌های ناروا از میدان رقابت بیرون کنید. البته ملت بیدار و هوشیار هستند و خدمتگذاران صدیق خود را به خوبی می‌شناسند.

6-آقای رئیس جمهور آمدید خط آهنی نیمه‌کاره را که از سال 84 شروع شده افتتاح کردید ولی چند روز است مردم برای استفاده از قطار مراجعه می‌کنند ولی نه از قطار خبری هست و نه از ایستگاهی، آیا این افتتاحیه  شما فقط جنبه تبلیغات انتخاباتی نداشت؟

7- آقای رئیس جمهور شما دم از آزادی می‌زنید ولی در عمل بسته‌ترین دولت بعد از انقلاب دولت شما بود خود شما منتقدین را به جهنم حواله می‌دادید و عمال شما در استان‌ها صدای منتقدین را تحمل نمی‌کردند هم و غمشان حذف رقبای سیاسی بود آیا این اقدام‌ها با آزادی که از آن دم می‌زنید سازگار است. شما شعار آزادی می‌دهید ولی مردم خلاف آن را شاهد هستند.

8- آقای رئیس جمهور خبرهایی به گوش می رسد که برخی از متولیان امور در مناطق روستایی مردم محروم را تهدید می‌کنند که همیشه دولت‌ها هشت ساله‌اند و اگر به شما رأی ندهند هم یارانه آنها قطع می‌شود هم روستایشان از عمران و بودجه عمومی محروم می‌شوند، انشاءالله این خبر صحت نداشته باشد ولی عرض می‌کنیم تحریم شیطان بزرگ و ایادی آن ملت را بس است دیگر متولیان امر آنها را تهدید به تحریم نکنند!

9- آقای رئیس جمهور دیگر ملت خسته شده و شما و دولت ناتوانتان را نمی‌خواهند. سفارش می‌کنم به خاطر اینکه کمتر مدیون 80 میلیون نفر ایرانی بشوید از ظرفیت‌های این ملت برای انتخابات هزینه نکنید.

-----------------------------

حجت‌الاسلام علی‌مراد کیانی

------------------------------

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان