آخرین اخبار

1. خرداد 1396 - 0:19   |   کد مطلب: 28584
آقایان و خانم‌های شورا! چهره مردم رنج‌دیده از تبعیض و محروم از امکانات را بر دیوار ذهنتان الصاق کنید و برای لحظه‌ای آن را فراموش نکنید که اگر چنین شود خیانتی بزرگ در حق‌شان روا داشته‌اید.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان،‌ مردم شهر با هر سلیقه و گرایش سیاسی و در هر شغل و حرفه‌ای روز جمعه  آمدند و ندای رهبر خود را لبیک گفتند. در این روز وقتی به صف‌های طولانی رای‌گیری در شهر سر می‌زدی از بالای شهر تا پایین‌شهر به سوژه‌های جالبی برمی‌خوردی که برخی از آنها برایت تازه و نو بود. شاید به خاطر همین است که انتخابات ایران را «حماسه» می‌خوانند.

در این روز به یکی از شعبه‌های اخذ رأی در منطقه سیلوی همدان که یکی از مناطق کم‌برخوردار شهر است رفتم و دیدم پیرزنان و پیرمردان 90-80 ساله با قد خمیده و با وجود ناتوانی با هر زحمتی خودشان را به صف‌های رأی‌گیری‌ می‌رساندند و از دیگران تقاضا می‌کردند که نوبتشان را به آنها بدهند تا زودتر وارد شعبه شده و رأی خود را به صندوق بیاندازند. گویا وظیفه رأی دادن چنان بر دوششان سنگینی می‌کرد که باید آن را زودتر ادا کنند.

کارگرانی را با دستان پینه بسته و لباس‌های خاک‌آلود کارشان دیدم که رنج روزگار و فاصله طبقاتی لحظه‌ای در دلشان تردید ایجاد نکرده بود و مصمم و استوار در صف رأی ایستاده بودند. مردان و زنانی که اگر نگاهی به تاریخ تولدشان می‌کردی و با چهره خسته‌شان مقایسه، می‌دیدی سختی روزگار چنان چین و چروک‌هایی بر پیشانی آنها انداخته که از نظر سنی جوان بود اما چهره‌‌هایشان آنها را شکسته نشان می‌داد، اما برای نظام و لبیک به ندای رهبری آمده بودند.

دیدم کودکانی که پدران و مادران بی‌سواد خود را همراهی می‌کردند و با ذوق تمام برایشان در برگه رأی می‌‌نوشتند و می‌توانستی غرور را در چشمانشان ببینی که با این کار خود را در تعیین سرنوشت کشور سهیم می‌دانستند.

دیدم زنان و مردان جوانی که نوزاد به بغل که شاید چند روزی از تولد فرزندشان می‌گذشت آمده بودند امیدوار، تا با انگشت رنگی خود سرنوشتی خوبی برای فرزندانشان رقم بزنند.

من در این منطقه از شهر در روز انتخابات دنیایی از شور و هیجان،‌ احساس تکلیف‌، حس وطن‌دوستی،‌ عشق به رهبرمان را دیدم. آقای رئیس جمهور و آقایان و خانم‌هایی شورایی بار دیگر مردم مانند گذشته  به وظیفه خود عمل کردند و با سر انگشتان خود و با دل و جان با رهبر و نظام پیمان همیاری و همکاری بستند و  آمدند تا نشان دهند قلبشان برای آبادانی و عزت ایران می‌تپد اما اینها خواهان یک تغییر و تحول بزرگ‌اند. تغییری مثبت که همه مردم این سرزمین آن را احساس کنند.

حال نوبت شماست که به وعده‌هایتان عمل کنید، آستین همت را بالا زده و با نیت قربت‌الی‌الله برای خدمت به میدان بیایید؛ تا روزی که در این مسوولیت هستید  چهره این مردم زحمت‌کشیده و رنج‌دیده از تبعیض و محروم از امکانات حداقلی رفاه شهری را بر دیوار ذهنتان الصاق کنید و برای لحظه‌ای فراموش نکنید که اگر چنین شود خیانتی بزرگ روا داشته‌اید و باید در روز حساب پاسخگوی تک تک آنها باشید و عجب سخت است ادای حق‌الناس.

امید است دولت دوازدهم یک کابینه جوان، خبره، دلسوز مردم و نظام، ولایی و انقلابی برای خود برگزیند تا با ایده‌های نو و انرژی مضاعف شاهد ایجاد اشتغال،‌ آسان کردن ازدواج، تأمین ‌مسکن ارزان،‌ ایجاد رفاه و ‌شادی،‌ بزرگ شدن سفره فقرا و پر شدن جیب کارگران از پول شویم.

امید است شورای جدید همدان با نیت تغییر، آبادانی و سرسبزی این شهر در توزیع عدالت اجتماعی و خدمات رفاهی تنها کوچه و خیابان‌های بالای شهر را نبیند و شورای مرفه‌نشینان نشوند، طوری وارد کار شود که نسیم عدالت بر پایین شهر هم بوزد تا مردم این مناطق نیز طعم یک زندگی خوب با خانه‌ای ایمن،‌ برخوردار از گاز و آب و برق،‌ کوچه‌های آسفالت شده،‌ فضایی برای تفریح و شادی کودکانشان احساس کنند.

مسوولان بدانند که عملکردشان از امروز زیر ذره‌بین نگاه مردم و رسانه‌های حامی مردم است، بنابراین مبادا فراموش کنند چه وعده کردند؟! 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان