آخرین اخبار

11. بهمن 1397 - 16:32   |   کد مطلب: 35079
آیا رییس ارشاد تویسرکان نمی داند طنز فاخر برای شاد کردن مردم خودش قانون و قاعده دارد؟ طنز فاخر نباید همراه با انتقاد، متن قوی، بازی قوی به دور از حرکات موزون باشد؟

به گزارش خبرنگار رودآور؛ به دنبال اجرای تئاتر موزیکال، که گفته شده مجوزهای لازم را از سوی ارشاد، امام جمعه و شورای شهر گرفته اند، حرف و حدیث های بسیار همراه است چرا که به بهانه نشاط اجتماعی با حرکات موزون و به قول برخی لودگی هایی می خواهند جامعه را به سمت خودباختگی بکشانند.
در این باره نخست آن که عبدالمنافی رییس ارشاد تویسرکان گفته که از امام جمعه اجازه گرفتيم!
امام جمعه تویسرکان در پاسخ به این ادعای رییس ارشاد تأکید کرده که  به ارشاد گفتم چرا اجازه نمايش اين تئاتر را داده‌ايد؟
همچنین در خبرگزاری ها آمده که امام جمعه تویسرکان در پاسخ به این موضوع که مدیر اداره ارشاد تویسرکان عنوان کرده برای برگزاری نمایش از شما اجازه گرفته شده است گفت: برای اجرای نمایش که من نباید مجوز بدهم، خود ارشاد اجازه داده است، البته بنده نیز وقتی دیدم در نمایش از حرکات موزون استفاده شده، به اداره ارشاد گفتم چرا اجازه نمایش این کار را داده‌اید؟ عذرخواهی کردند و گفتند اصلاح می‌کنیم.
رییس شورای شهر تویسرکان هم در گفت و گو با خبرنگار رودآور، عنوان کرده که مخالف مراسم شادی و نشاط همشهریان نیستم اما برگزاری مراسم شادی و سرور باید در چهارچوب قوانین و شرع باشد خصوصا در ایام فاطمیه که جایگاه معنوی خاصی دارد .
سوال اینجاست آیا برای اجرای یک تئاتر مراجع ذی صلاح نباید نظارت خود را داشته باشند؟ 
حمیدیان اظهار کرد: مجوز با شورا و شهرداری نیست تنها سالن شهرداری در اختیار آن ها قرار گرفته است.
ارشاد تویسرکان برای آماردهی به بالادستی ها که مثلاً چند برنامه اجرا شده و حتی هنرمندان تویسرکانی بر این موضوع تأکید دارند و هنوز بیمه یشان درست نشده در میان هیاهوهای مختلف به کدام سمت می رود؟
تئاتر فاخر و پرمحتوا، آموزنده و شاد یا تئاتر همراه با لودگی و حرکات موزون؟ اگر عبدالمنافی در پاسخ به سوال امام جمعه تویسرکان عذرخواهی کرده چرا همچنان تئاتری که اصلاح نشده اجرا می شود؟ 
آیا ارشاد تویسرکان ارزشی همشهریان را آنقدر پایین آورده که می خواهد با تزریق تئاتری کم محتوا و عمدتاً با حرکات موزون آنان را شاد کند؟ 
یعنی مردم تویسرکان ارزششان تنها با این گونه حرکات موزون تئاترها شناخته می شود؟ و اجرای تئاتر  فاخر در شأن آنان نیست؟
 آیا ارشاد تویسرکان تفاوت طنز دلنشین را با طنز بی محتوا و لودگی تشخیص نمی دهد؟
باور کنید ارزش مردم خیلی بالاتر از این هاست که با یک تئاتر بی محتوا سرگرم شوند، آنان دنبال تئاتر طنز، خلاق گونه و شاد و پر محتوا هستند.
آیا رییس ارشاد تویسرکان نمی داند طنز فاخر برای شاد کردن مردم خودش قانون و قاعده دارد؟ طنز فاخر نباید همراه با انتقاد، متن قوی، بازی قوی به دور از حرکات موزون باشد؟ 
زنگنه 
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان