آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1398 - 12:51   |   کد مطلب: 35525
امروز در مراسم تشییع پیکر طلبه شهید همدانی، مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار محاکمه مهناز افشار شدند و اما برخی می گویند قتل طلبه همدانی تکه ای از پازل ایجاد تفرقه بین ایران و عراق توسط خودفروخته های داخلی است.

به گزرش خبرنگار رودآور؛ چند روز پیش یک طلبه همدانی توسط یکی از اشرار این شهر با ضرب دو گلوله به شهادت رسید، این که قاتل از اواباشی است که حتی در صفحه خود در ایسنتاگرام تصاویری از انواع و اقسام اسلحه را منتشر کرده بود و کسی هم نبوده بر این فضا نظارتی داشته باشد یک طرف ماجراست، طرف دیگر برخی سلبریتی هایی هستند که خواسته و ناخواسته زمینه تشویش اذهان عموم را با تحریک عده ای معلوم الحال برای چنین خونریزی هایی فراهم می سازند.
از جمله آن می توان به افاضات مهناز افشار اشاره کرد، موضوعی که امروز رسانه ها به نقل از یکی از دوستان قاتل روحانی نوشتند که علت قتل خبر دروغ مربوط به توصیه یک روحانی برای ازدواج زنان ایرانی با نیروی های حشد الشعبی بوده است.
از آنجا که خانم مهناز افشار هم در صفحه شخصی خود این شایعه ناروا را منتشر کرده بود روزهای گذشته تعداد زیادی از کاربران با هشتگ #محاکمه_مهناز_افشار خواستار برخورد قضایی با وی شدند.
امروز نیز همدانی ها در مراسم تشییع پیکر طلبه شهید، با در دست داشتن نوشته هایی بر این خواسته به حق تأکید داشتند که سکوت دستگاه های امنیتی و قضایی تا کی می خواهد باشد و چرا هنوز با افرادی همچون مهناز افشارها برخورد قضایی نمی شود، آیا سخنان افشار مصداق بارز تشویق افکار و اذهان عموم نبوده؟
اصلاً یکی هم پیدا نمی شود بگوید خانم مهناز افشار سواد رسانه ای تو سلبریتی کجاست؟ زیر صفر است؟ مگر هر کسی بیاید با عکس و پروفایل یک روحانی مطلبی بگذارد آیا واقعا صاحب آن صفحه توییتری یا ایسنتاگرامی هم یک روحانی واقعی است؟ خانم افشار آیا نمی دانید یک نفر می تواند صد تا صفحه یا همان پیج فیک بسازد و هر مطالب خارج از عرف و شرعی در آن بنویسید که تو با استناد با آن مطالب مردم را تحریک می کنی تا جایی که یک اوباش از راه برسد و به خاطر حرف تو دست به قتل و کشتار بزند؟
چند نفر بیگناه دیگر باید جانشان را از دست بدهد تا تو افشار متوجه شوی و یا دستگاه های امنیتی پای کار بیایند برای محکمه تو؟!
این موضع تا اینجای ماجرا کمی به عقب تر بازمی گردیم خبر دروغی که در ایسنا منتشر شد، دقیق شهریور سال گذشته بود که این خبرگزاری خبری از ورود عراقی‌ها برای صیغه کردن دختران ایرانی در مشهد و آن هم 6 هزار خانه را به نقل از رییس اتحادیه هتل‌داران مشهد منتشر کرد و موج رسانه‌ای سنگینی علیه عراقی‌ها راه انداخت.
گرچه رییس اتحادیه هتل‌داران، این مطلب را به دشت تکذیب کرد، اما آب ریخته شده را می توان می جوی بازگرداند؟!
پرده دیگر ماجرا آن جایست که سیل فروردین ماه مردم برخی از مناطق کشورمان را با مشکلات روبرو ساخت، در این بین نیروهای حشدالشعبی تحت نظارت سپاه آمدند و تمام قد و غیورانه در کنار بسیجی‌ها، ارتشی‌ها و روحانیون به کمک مردم سیل زده برخاستند.
و در آخرین واقعه تلخ و دروغ پردازی از سوی برخی اصلاح‌طلبان و سلبریتی ها کار به تشویش اذهان عموم کشیده شد تا زمینه برای ایجاد تفرقه بین مردم ایران و عراق بیش از پیش فراهم شود و اعتراض ها بر ضد نیروهای حشدالشعبی بالا بگیرد و حتی برخی به این نیروهای کمک دهنده حمله کنند و آن چیزی نبود جز توییت یک حساب جعلی که با انتشار پستی غیر اخلاقی، به ایرانیان و حشدالشعبی توهین کرد و بعد مهناز افشار با انتشار پستی بی محتوا برگرفته از عدم سواد کافی رسانه ای، تکه ای دیگر از این پازل را می چیند.
فهمیدن جعلی بودن حساب توییتری دشوار نیست، اما خانم افشار با استناد به این حساب جعلی، مردم را علیه روحانیون تحریک کرد.
و فرد شروری در همدان طلبه بی گناهی را به شهادت رساند.
زنگنه
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان