آخرین اخبار

14. مرداد 1398 - 6:08   |   کد مطلب: 36115
رانندگی در تویسرکان گنجایش تردد چند ده برابری خودروهای امروزی را ندارند.

به گزارش رودآور؛  تویسرکان از موقعیت جغرافیایی طولی شکل برخوردار است و گرچه خیابان های اصلی و پر رفت و آمد آن زیاد نیستند اما تردد و حمل و نقل عمومی در خیابان های آن از چند جهت با مشکلاتی مواجه است.

از سویی خیابان های اصلی تویسرکان ساختار چند ده سال پیش خود را حفظ کرده اند و گنجایش تردد چند ده برابری خودروهای امروزی را ندارند و حجم ترافیک و ازدحام خودروها به ویژه در خیابان های انقلاب و شهید باهنر، آزار رسان شده است.

از سوی دیگر سد معبرهای متعدد در پیاده روهای کم عرض تویسرکان، بی توجهی به حقوق مردم، تردد خطر آفرین برخی موتور سیکلت سواران بی احتیاط، پارک خودروها در خیابان های اصلی و بی اعتنایی و بی توجهی برخی رانندگان و عابران به قوانین راهنمایی و رانندگی سبب ساز بروز مشکلات ترافیکی در سطح شهر تویسرکان شده و بر شدت و میزان این معضلات افزوده است.

به نظر می رسد تداوم راه کنار گذر سرابی تا خیابان شهید فیاض بخش(اداره مخابرات سابق) که شورای شهر نیز به آن اشاره کرده، ساخت جاده کمربندی شهر، باز کردن معابر جدید برای تردد وسایل نقلیه، به کارکیری راه های نوین علمی و کارشناسی در زمینه مدیریت ترافیک شهری، جلوگیری از سد معبرهای متعدد و ایجاد پارکینگ های عمومی تا حد زیادی می تواند از مشکلات تویسرکان در این بخش بکاهد.

انتهای پیام/
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان