آخرین اخبار

27. مرداد 1398 - 15:04   |   کد مطلب: 36240
مدیریت جهادی یعنی پرکاری، دوری از تنبلی و شب و روز نشناختن برای خدمت رسانی به مردم، یعنی مدیری که بی توجه به شبه افکنی های دشمنان اسلام و انقلاب، پشت به تنبلی کرده و خدمت رسانی را سرلوحه کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ رهبر انقلاب در 28 بهمن ماه سال 1396 در دیدار مردم آذربایجان شرقی فرمودند: باید مدیریّت جهادی را بر دیوان‌سالاری‌های فرسوده ترجیح بدهیم؛ این یکی از اولویّت های ما است؛ اصرار بر مدیریّت جهادی. مسئولین کشور در قوّه‌ی مجریّه، در قوّه‌‌‌ی قضائیّه، در بخشهای مختلف، مدیریّت جهادی را دنبال بکنند. مدیریّت جهادی به معنای بی‌انضباطی نیست؛ پُرکاری، با تدبیر حرکت کردن، شب‌وروز نشناختن و دنبال کار را گرفتن، این معنای مدیریّت جهادی است.

و امروز ما یادی می کنیم از شهدایی که روزی برای امنیت ما رفتند و جان و مالشان را تقدیم اسلام و انقلاب کردند و نگفتند، به ما چه که جنگ شده است، نگفتند جنگ به ما ارتباطی ندارد، آنان مجاهدانه در راه خدا حرکت کردند و از وقت، زمان و حتی جانشان گذشتند.
امروز هم در جنگ اقتصادی که دشمن به راه انداخته، تنها یک مدیر جهادی که شب و روزش را برای مردم می گذارد حتی روزهای تعطیل خود را صرف #خدمت-رسانی بی منت به مردم می کند می تواند گره از مشکلات همین مردم با همکاری خودشان بردارد.
مدیری که بی توجه به شبه افکنی های دشمنان اسلام و انقلاب، پشت به تنبلی کرده و خدمت رسانی را سرلوحه کار خود قرار داده است.
بی تردید مردم در نظام اسلامی چنین مدیر کوشا و توانمندی را می پسندند.

15 مرداد ماه سال جاری بود که سید رسول حسنی فرماندار تویسرکان در شواری اداری این شهرستان گفته بود که ؛ حل مشکلات مردم به عنوان یک اصل برای خدمات دهی شناخته شده است.

وی همچنین خطاب به مدیران شهرستان عنوان کرده بود که؛ بر‌ای توسعه تویسرکان باید از توانمندی‌های موجود استفاده کنیم، فرصت‌ها و بودجه‌ها را به‌راحتی از دست ندهید.

از آنجا که مدیریت جهادی هم مورد تأکید فرماندار به عنوان نماینده ارشد دولت است، امیدواریم در سایه وحدت، همدلی و یکپارچکی بین مسئولان و مردم بیش از پیش مردم شریف تویسرکان شهد خدمت رسانی جهادی را بچشند.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان