آخرین اخبار

1. دى 1398 - 8:42   |   کد مطلب: 37055
برای مردمی که ولی نعمتان نظام هستند رعایت اصول اخلاقی ساده، ارجعیت دارد، حال یک کاندیدا بیاید با فریب و تخریب و در نهایت سیاسی بازی و دادن وعده هایی که مرتبط با وظایف یک نماینده نیست، کار خود را پیش ببرد و به سرانجام برساند، به سرانجام برسد و نماینده هم بشود، آیا اینجا با رفتار و اعمال تخریب گرایانه خود، زمینه ساز بی اعتمادی مردم به آرمان های انقلابی و اسلامی نشده است؟

به گزارش خبرنگار رودآور؛ دوم اسفند ماه سال جاری قرار است یکی از بزرگترین جلوه های جمهوریت نظام، یعنی یازدهمین دوره از انتخابات مجلس برگزار شود، انتخاباتی که حضور حداکثری آحاد مردم می تواند در آن چشمان شوم دشمنان نظام را کور کند.
اگر بنا باشد حضور پر شور و شعوری شکل بگیرید، لازمه آن گذراندن تمامی مراحل انتخابات در سایه قانون و عمل به منویات رهبری است و اگر این گونه نباشد و کاندیدایی خارج از قانون و عرف به تبلیغات و تخریب دست زند، از آنجا که رهبر انقلاب به کرات بر رعایت قانون از سوی تمامی کاندیداها تأکید داشته و دارند، آیا نباید در این بین به ولایتمداری آن دست تخریبگر شَک کرد؟!
درست از اسفند ماه سال گذشته بود یعنی از حدود 9 ماه پیش که برخی کاندیداهای احتمالی مجلس در تویسرکان برای نشان دادن خود، از در تخریب کاندیدایی دیگر وارد شدند.
 امام خمینی(ره) فرمودند "پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد". یکی از این جلوه های این پشتیبانی به گفته انقلابیون اصلی تویسرکانی ولایت پذیری و تبعیت پذیری محض از منویات رهبری است.
این روزها بیشتر از همیشه انقلابیون تویسرکانی با مشاهده ورود رفتارها و اعمال تخریب گرایانه بی سابقه به مباحث انتخاباتی از به بیراهه رفتن آن نگران شده اند. آنان معتقد هستند انتخابات تمام می شود حالا هر کاندیدایی رأی بیاورد، مهم اخلاق و ولایتمداری است که می ماند.
برای مردمی که ولی نعمتان نظام هستند رعایت اصول اخلاقی ساده، موضوعی است که ارجعیت دارد، حال یک کاندیدا بیاید با فریب، تخریب و در نهایت سیاسی بازی و  نیز دادن وعده هایی که مرتبط با وظایف یک نماینده نیست،  کار خود را پیش ببرد و به سرانجام برساند، صحیح است؟
به سرانجام برسد و نماینده هم بشود، آیا اینجا با رفتار و اعمال تخریبگرایانه که از خود نشان داده است، زمینه ساز بی اعتمادی مردم به آرمان های انقلابی و اسلامی نمی شود؟   
 انقلابیون تویسرکانی بر این مسئله تأکید دارند حفظ نظام و گوش به فرمان رهبری بودن، باید اولویت هر کاندایدایی باشد، اما گویا برخی کاندیداها در تبلیغات زودهنگام خود، که این مسئله  نیز از اساس خلاف قانون است، تنها مسیر تخریب را در پیش گرفته اند و با دلسرد کردن مردم، عاملی برای بی اعتمادی آنان به اصول نظام شده اند.
امنیت فکری مردم به دور از هر گونه چنگ اندازی به کاندیدای رقیب یک ضرورت برای برگزاری انتخاباتی سالم است، اگر کاندیدایی مدام بر طبل تخریب بزند، حامیانش هم در فضای مجازی و فضای حقیقی همین روال را دنبال می کنند.
آیا اینان، با این گونه رفتارها ولایتمداری و ولایت پذیری خود را زیر سوال نمی برند؟
به نظر می رسد آنان این گونه می خواهند زمینه تشکیک در انتخابات را برای مردم فراهم سازند، تا به اهداف خود برسند و نه به یک کرسی برای خدمت رسانی به مردم، چرا که از هم اینک با این رفتارهای تخریبگرایانه بدبینی هایی نسبت به اصول نظام در بین مردم ایجاد کرده اند.
زنگنه
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان