آخرین اخبار

7. دى 1398 - 17:50   |   کد مطلب: 37195
اگر خواص بی بصیرت از همان روزهای نخستین فتنه 88 مانند مردم صفشان را از آشوب طلبان جدا می کردند، هشت ماه کشور دچار التهاب نمی شد.بصیرت به شغل، پیشه، سواد داشتن و نداشتن نیست، بصیرت به بینش در دل هاست و همراهی ولایت نه تقطیع سخنان ولی و سوءاستفاده از کلام رهبر علیه رهبر و اسلام علیه اسلام.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ در آستانه نهم دی ماه، روز بصیرت و سالروز حماسه عظیم راهپیمایی ملت علیه آشوب طلبان و فتنه گران به ویژه سران فتنه و خواص بی بصیرت در سال 88 هستیم.

آشوب طلبان با بهره گیری از میدان داری خواص بی بصیرتی همچون خاتمی، کروبی و موسوی با توهم و رمز تقلب در انتخابات به میدان آمدند و هشت ماه کشور را به اغتشاش کشانیدند.آنان می خواستند با عوام فریبی و حتی کشته سازی با لجن پراکنی خود، نور تجلی حضور مردمی در پای صندوق های رأی را کم رنگ کنند.

این فتنه همچون فتنه های دیگر با حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی بصیرت وارانه و دست رد آنان به خواص بی بصیرت، در نهم دی ماه همان سال تاریخ ساز شد.

در طول تاریخ فتنه ها همیشه علیه جبهه حق بوده است، از معاویه صفتان گرفته تا عبیدالله بن زیادها که در هر رنگ و لباسی با ایجاد فضایی غبارآلود، جریان ولایتمداران را دچار تردید می کنند و با تشکیک در اذهان حتی خواص، فتنه ای به پا کرده که خون های بی گناهان بسیاری در آن ریخته می شود.

روشنگری، فتنه ها را خاموش می کند و اگر نبود سخنرانی های بصیرانه مقام معظم رهبری، معلوم نبود که انقلاب در آن پیچ گردنه دشوار چگونه ادامه مسیر می داد.

رأفت نظام در آن روزها بر همگان بیش از پیش آشکار شد، تا جایی که حتی امام خامنه ای از افرادی که عکسش را پاره کرده بودند گذشتند و در یک سخنرانی فرمودند؛ "اگر یک جوان یا دانشجوی فریب خورده ای حرفی زد کاری کرد، چه اشکالی دارد من از او صرف نظر می کنم."

گذشت شهید همدانی از یک جوان فریب خورده ای که به پیشانی اش سنگ زد را هم همه به یاد دارند، از این دست مصادیق گذشت ها بسیار است و از آن می گذریم و به مسئله ای که فتنه ساز شد می رسیم.

دنیاپرستان آن روزها مهره ها و بهتر است بگوییم عروسک خیمه شب بازی دشمنان شدند و نشان دادند که در عمل ولایتمدار نیستند، ولایتمدار واقعی برای حفظ امنیت نظام می کوشد و حفظ نظام را اوجب واجبات می داند و نه آنکه بیاید با هر حربه ای، امنیت شهر، استان و در نهایت کشور را به خطر بیاندازد.

آغازگر همیشگی فتنه ها؛ خواص فریب خورده ای هستند که با وعده های پوشالی به مردم حتی با نقاب اسلام جلو می آیند تا متدین ها را فریب دهند و اینجا این روشنگری است که می تواند چراغ هدایتگر جامعه شود و نقش آیت الله بهجت به عنوان یکی از عمارهای رهبری در روشنگری آن روزها بی بدیل بود.

سال 88 خبری با عنوان "پاسخ تكان‌دهنده آيت‌الله بهجت به مفسد اقتصادي" در یکی از خبرگزاری ها منتشر شد در بخشی از آن خبر آمده بود که «زمانی که آیت الله بهجت از مسجد خارج شدند، يكي از دوستان و نزديكان شهرام جزايري به آيت الله بهجت نزديك شد و به آقا گفت: حضرت آيت الله؛ آقاي شهرام جزايري از تجار خيـّر تهران هستند و فعاليت‌هاي خيريه فراواني انجام مي‌دهند و براي عرض ارادت و دست‌بوسي خدمت رسيده‌اند، در اين هنگام آقا سر مبارك را بالا‌گرفتند و به شهرام جزايري نگاهي كردند و فرمودند: برو و از كارهاي خيري كه انجام داده اي توبه كن."»

در دادگاه رسیدگی به پرونده شهرام جزایری به عنوان مفسد اقتصادی از پولی حرف به میان می آید که به کروبی داده بود و پس از آن شنیده شد تعدادی از هیئت های مذهبی که به طرق مختلف کمک هزینه هایی از کروبی دریافت کرده بودند برای آنکه مال شبه ناک در جریان فعالیت های هیئتشان نباشد، تمام پول ها را به بیت المال برگشت دادند.

آیت الله بهجت خوب می دانست دستانی که به  بهانه کار خیر در هر لباسی در هیاهوی انتخاباتی پول ها خرج می کنند، همچون دستمال کثیفی است که می خواهند با آن شیشه ای را از غبار پاک کنند، در حالی که آن شیشه هرگز و هرگز با دستمال کثیف پاک نمی شود.

چه بسا اگر خواص بی بصیرت که مدعی ولایتمداری بودند از همان روزهای نخستین فتنه مانند مردم صفشان را از آشوب طلبان جدا می کردند، هشت ماه کشور از التهاب دور می شد و آب ها به آسیاب دشمن ریخته نمی شد.

بصیرت به شغل، پیشه، سواد داشتن و نداشتن نیست بصیرت به بینش در دل ها است و همراهی ولایت نه تقطیع سخنان ولایت و سوءاستفاده از کلام رهبر علیه رهبر و اسلام علیه اسلام.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان