آخرین اخبار

11. اسفند 1398 - 1:59   |   کد مطلب: 37758
مردم، مفتح را به عنوان یکی از اخلاقمدارترین کاندیداها در چندین دوره انتخابات مجلس می شناسند، چرا که او با وجود تمامی تخریب ها توانست برای سومین دوره متوالی رای اعتماد مردم تویسرکان را برای مجلس به خود جلب کند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس همان نماینده ای است که این روزها برای سومین بار متوالی توانسته اعتماد مردم این شهرستان را به خود جلب کند آن هم در اوج بداخلاقی ها و تخریب های انتخاباتی علیه او حتی از سال گذشته تا دوم اسفند ماه سال جاری که البته همچنان هم ادامه دارد!

مردم مفتح را به عنوان یکی از اخلاقمدارترین کاندیداها در چندین دوره انتخابات مجلس می شناسند.

او در هیچ کدام از سخنرانی های انتخاباتی اش به تخریب رقیب نپرداخت و تنها برنامه های خود را ارائه می داد و همین امر سبب محبوبیت بیشتر او در بین مردم شد تا جایی که حتی با وجود تهمت ها و تخریب های مکرر از سوی فیک نیوزهایی که تنها برای تخریب مفتح قد علم کرده بودند توانست رأی اعتماد مردم تویسرکان را به خود جلب کند.

دروغ ها، تهدیدها و گاهی باج خواهی های این #فیک_نیوزها که به نظر از سوی برخی منفعت طلبان تأمین مالی می شدند راه به جایی نبرد.

مفتح را پرکارترین نماینده استان همدان و یکی از دست پاکترین نمایندگان کشور می شناسند چه از نظر فعالیت در صحن مجلس چه از نظر همراهی با مردم، او حتی به طور میانگین هر هفته در حوزه انتخابیه خود حضور می یابد و با مردم این دیار دیدارهای چهره به چهره بسیار داشته و دارد.

با وجود آن که تخریب ها، تهمت ها و حتی سندزدن ها با دروغ و شایعه پراکنی و جعل اسناد علیه مفتح در فضای مجازی موج می زد، اما این نماینده اخلاقمدار هیچ گاه صداقت خود را زیر سوال نبرد.

مفتح همان نماینده ای است که نه شورای نگهبان او را رد صلاحیت کرد و نه مردم.

به گفته مردم تویسرکان اینکه مفتح توانست برای سومین مرتبه رأی اعتماد عامه را به خود جلب کند آن هم در شرایطی که مردم نهاوند و اسدآباد و مردم برخی دیگر شهرهای کشور به نمایندگان فعلی خود نه گفتند و دست رد زدند، تنها و تنها به دلیل صداقت در کار و پاک دستی این نماینده است.

فاطیما

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان