آخرین اخبار

22. اسفند 1398 - 13:17   |   کد مطلب: 37860
امروز مدافعان سلامت، در میدان مین گذاری شده با کرونا و با وجود خطرات بسیار برای نابودی این ویروس، به منظور نجات جان هم وطنانمان هم قسم شده اند، جانفشانی می کنند و حتی در راه خدمت، شهید می شوند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ ۲۲ اسفند ماه در تقویم رسمی ایران اسلامی به عنوان روز بزرگداشت شهدا نامگذاری شده، روز بزرگ مردانی که در عشق به الله ذوب شدند تا برای ما امنیت و آرامش را رقم بزنند.

کشور عزیزمان بیش از ۲۲۲ هزار شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.شهدایی که رفتند اما هستند، مهرشان، راهشان، عشقان و محبتشان همچنان در جامعه جاری است تا جایی که این روحیه شهادت طلبی ها، رشادت های مدافعان حرم را رقم زد و تنها در استان همدان 14 شهید مدافع حرم تقدیم حرم آل الله شد.

راه شهدا، راهی خدایی است که با فطرت های پاک گره خورده است و اگر کسی از هر قشری در این راه قرار گیرد، مسیر سعادت خود را برای رسیدن به معبود روشن کرده است.

روزگاری بود که حتی نوجوانان 13 سال با دستکاری شناسنامه های خود در دوران هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از این مرز و بوم و ناموس کشورشان سر از پا نمی شناختند و زیر آتش توپ و تانک دشمن کمر خم نمی کردند، حتی خود را بر روی مین های رژیم بعث انداخته و معبری می شدند برای رهایی تا آسمان.

و اما این روزها مدافعان سلامت نیز همچون رزمندگان ما در خط مقدم جبهه های نبرد حق علیه باطل در هشت سال دفاع مقدس  پا به عرصه حمایت و دفاع از ملت نهاده اند.

آنان با حضور در میدان مین گذاری شده با کرونا و با وجود خطرات بسیار برای مبارزه با این ویروس، به منظور نجات جان هم وطنان ما هم قسم شده اند.

 و چه به حق و زیبا رهبر معظم انقلاب آنانی را که امروز در این خط مقدم هستی خود ایثار می کنند و جانشان را فدا کرده اند،  شهدای خدمت نام نهادند.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان