آخرین اخبار

16. ارديبهشت 1399 - 6:59   |   کد مطلب: 38215
اعلام وضعیت قرمز کرونایی در تویسرکان مستند به آمار 14 روز اخیر از سوی وزارت بهداشت بوده، این در حالی است که برخی رسانه ها از سفید بودن وضعیت سفید این شهرستان خبر داده اند! برای مبارزه با کرونا باید شرایط و اوضاع موجود فعلی را در نظر گرفت و یک کلام شد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ به طور قطع اعلام وضعیت هشدار یا قرمز کرونایی در تویسرکان از سوی وزارت بهداشت مستند به آمار مبتلایان به کرونا است.
برخی رسانه ها از سفید بودن وضعیت تویسرکان خبر داده اند که طبق آمار وزارت بهداشت این گونه نیست.به گفته تعدادی مسئولان تویسرکانی آمار ارائه شده وزارت بهداشت مبتنی بر مجموع تعداد مبتلایان و افراد مشکوک به کرونا بوده است.

به نظر تضاد در نحوه ارائه آمارها مشکل ساز شده.اما باید دقت داشت تا قبل از دو هفته اخیر وضعیت این شهرستان نسبت به کنترل نسبی شیوع کرونا مناسب بوده است.

مشکل ناهماهنگی در نحوه ارائه آمارهای رسمی کم کم می تواند معضل آفرین باشد و این ناهماهنگی ها منجر به کاهش اعتماد مردم می شود.
کرونا را جدی  باید گرفت وگرنه میزان شیوع این ویروس منحوس نه یک شهرستان بلکه می تواند تأثیر منفی بر کل کشور داشته باشد.
 بنابراین طبق آخرین اعلام اخبار موثق از سوی وزارت بهداشت تویسرکان همچنان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد.برای مبارزه با کرونا باید شرایط و اوضاع موجود فعلی را در نظر گرفت.

امید آنکه با یک کلام شدن مسئولان در نحوه ارائه آمار از یک سو و همیاری مردم برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی از سوی دیگر همه با هم زمینه نابودی کرونا را فراهم سازیم.
این یک کلام شدن برای عبور از بحران کرونا اصل مهمی است که همه باید در نظر داشته باشند.

به گفته کارشناسان حوزه بهداشت و درمان اصلی ترین راهکارهای مبارزه با کرونا رعایت بهداشت فردی و اجتماعی است، فیتله پیچ کردن کرونا و در نهایت زمین زدن این ویروس منحوس به جهادی عمومی همراه با طرح ریزی و اجرایی شدن برنامه های جامع و به وقت با یک مدیریت هدفمند، مؤثر و واحد نیازمند است.

زنگنه 

انتهای پیام/ز
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان