آخرین اخبار

22. خرداد 1399 - 13:01   |   کد مطلب: 38420
یکی از تالارهای تویسرکان به علت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در روزگار کرونایی برای دومین مرتبه پلمپ شد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ هفته گذشته یکی از تالارهای تویسرکان به علت تخلف در بازگشایی آن هم در روزگار کرونایی پلمپ شد، با این وجود مسئولان این تالار مجدد بی توجه به  دستورالعمل های بهداشتی شب گذشته دست به برگزاری مراسم زدند.
شنیده شده که حتی صاحبان این تالار برای پنجم تیرماه هم وقت مراسم داده اند! آیا بی توجهی با رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با کرونا، بازی با جان مردم نیست؟  
با توجه به اینکه حتی برگزاری نماز جمعه در شهرهای با وضعیت زرد کرونایی تعطیل شده است، تکرار تخلف این تالار می تواند زنگ خطری برای الگوسازی غلط در راستای بازگشایی تالارهای دیگر شود.
بی تردید هم مردم تویسرکان و هم مسئولان از افزایش مبتلایان به کرونا در این شهرستان مطلع هستند و اگر اقدامی برای تعطیلی تالارها یا مراسم های مختلف جمعی انجام می شود به نفع سلامت جامعه است.
آمار مبتلایان به تویسرکان طبق گفته یک منبع آگاه به 99 نفر رسیده است و مراسم های جمعی به شیوع این ویروس منحوس کمک می کند.
متاسفانه مسئولان آن گونه که باید همچون ماه نخست شیوع کرونا به مبارزه علیه این ویروس منحوس ادامه نمی دهند و پیگیری نمی کنند.
از سویی دیگر هنوز برخی از همشهریان مراسم هایی همچون جشن عروسی در منازل خود بدون توجه به رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می کنند.
این مراسم ها به ویژه در روستاها با حضور مهمانانی از شهرستان های دیگر، زنگ خطر افزایش آمار مبتلایان به کرونا را به صدا در آورده است.
هنوز تعدادی از کودکان در پارک ها بدون رعایت نکات بهداشتی و در سایه کم توجهی والدین خود به بازی مشغول هستند و هنوز برخی کرونا را جدی نگرفته اند.
زنگنه 
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان