آخرین اخبار

7. آذر 1399 - 19:00   |   کد مطلب: 39101
ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری‌زاده نشان داد، آنچه که همیشه دشمنان امریکایی ـ صهیونیستی را ناراحت کرده، پیشرفت های علمی مردمان ایران زمین است و اما اینجا این خانواده های شهدا هستند که حتی اگر دستانش از عشق، وفاداری و دوری از همسرانشان بلرزد، به دشمن ذره ای باج نمی دهند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ عصر امروز صدای انفجار یک خودری انتحاری در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد شنیده می شود و سپس تروریست هایی جنایتکار خودرویی را به رگبار می بندند.
تروریست ها با هدف از پیش تعیین شده به خودروی حامل «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای ـ موشکی حمله ور شدند. پس از این اتفاق بلافاصله مجروحان به بیمارستان منتقل می شوند. اما با این وجود، احیا و مداوای شهید فخری زاده موفقیت آمیز نبود واو در آستانه سالروز شهادت شهید شهریاری به رفقای شهیدش پیوست.
این خبر توسط روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ساعتی قبل تأیید شد و این سازمان اعلام کرد که؛ «بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروریست مسلح خودرو حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند.در جریان درگیری تیم حفاظت ایشان با تروریستها آقای محسن فخری زاده به شدت مجروح شد و بیمارستان منتقل گردید.
متاسفانه تلاش تیم پزشکی برای احیاء ایشان موفق نبود و دقایقی قبل این مدیر خدوم و دانشمند پس از سالها تلاش و مجاهدت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.»
سابق براین ابتدای سال 97، منابع رژیم صهیونیستی خبر داده بودند  که سازمان جاسوسی این رژیم «موساد» تلاش کرده یک دانشمند هسته‌ای ایران را ترور کند اما عملیات او موفق نبوده است.
در این باره وبگاه «واللا نیوز» گزارش داده بود عوامل موساد پیشتر تلاش کرده‌اند یک دانشمند هسته‌ای ایرانی به نام «محسن فخری‌زاده مهابادی» که مسئول راکتور اتمی تهران است را ترور کنند.
و امروز این عوامل این جنایتکاران صهیونیستی ـ امریکایی باز نقشه های شوم خود را عملیاتی کردند و دانشمندی دیگر از ایران اسلامی را به شهادت رساندند.
به دنبال شهادت شهیدی فخری زاده شهید شهره پیرانی همسر شهید داریوش رضایی‌نژاد در پست ایسنتاگرامی خود نوشت: دعوت کرده بودند برای افطار من و خانم فخری زاده سر یک میز بودیم.ایشان محبت داشتند برای من برنج کشیدند. دستشان می لرزید گفتم حاج خانم من سر ترور داریوش لرزش دست گرفتم شما چرا دستتان می لرزد؟ گفتند شما راحت شدید ما هر روز ترور می شویم و هر روز آماده ترور هستیم.
حاج خانم امروز راحت شد مثل خانم علیمحمدی، مثل خانم شهریاری، مثل خانم روشن، مثل من در یک مرداد 1390، دیگر لرزش دستمان دلیل یکسان دارد.
فردا نیز هشتم آذرماه سالروز شهادت شهید مجید شهریاری استاد دانشگاه شهید بهشتی، فیزیک‌دان و دانشمند هسته‌ای است. خبری که آن روزها قلب های ایرانیان را به درد آورد و این روزها هم خبر شهادت دانشمندی دیگر دل های ایرانیان را داغدار کرد.
و اما این خانواده های شهدا هستند که حتی اگر دستانش از عشق، وفاداری و دوری از همسرانشان بلرزد، به دشمن ذره ای باج نمی دهند.دشمن در صحنه های سیاسی، نظامی و علمی خود را بسیار باخته، از این رو کورکورانه دست به ترور می زند، اما نمی داند این مرز و بوم شهید فخری زاده های بسیار دارد.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان