آخرین اخبار

13. آذر 1399 - 14:43   |   کد مطلب: 39128
شهید فخری زاده از مخالفان سرسخت برجام بود، مخالفی که با علم و آگاهی و با دانش هسته ای خود دشمن را به گوشه رینگ برد، تا جایی که امریکا و صهیونیسم کودکش با مشاهده ناتوانی خود در برابر دستاوردهای علمی ـ هسته ای ایران، نقشه ترورش را ریختند و معلوم نیست چرا برخی همچنان همسو با رقص شیطان در جولانگاه ترور سر به زیر برف، حرف از مذاکره می زنند؟!

به گزارش خبرنگار رودآور؛ محسن فخری‌زاده دانشمند هسته ای ایران عصر جمعه، هفتم آذر ماه جاری مورد حمله تروریست‌ی قرار گرفت و به درجه شهادت نائل شد.او را از دانشمندان برتر هسته ای ایران می شناسند که باید گمنام می بود و گمنام عمل می کرد، تا نامش را جاسوسان و نفوذی ها ندانند و این گونه او را به قتلگاه هدایت نکنند.
اما آنچه نباید می شد، شد و در سال های گذشته آنانی که چشم امید به کدخدا بسته بودند نام دانشمندان ما را فاش کردند و به برجامی چشم دوختند که نتیجه ای نداشت و در آخر زحمات سالیان سال شهدایی چون فخری زاده ها و احمدی روشن ها را با بتن ریزی در راکتورها به باد دادند، هرچند که همچنان جوانان و دانشمندان ایران اسلامی توانایی بازگشت به قبل از برجام بی فرجام و غناسازی را دارد.
*مزاحت دولت یازدهم برای فخری زاده
و اما فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس  و رئیس اسبق سازمان انرژی اتمی در گفت و گو با رسانه ها عنوان کرده که به او گفته اند که از شهید فخری زاده به عنوان دانشمند هسته ای نامی نبرد!
با این حال عباسی تأکید دارد: دستگاهی اجرایی نمی تواند با پاک کردن این موضوع که شهید فخری زاده، هسته ای بوده فرار کند باید بگوید که این برجامش بی فایده بوده است.
رئیس کمیسیون انرژی مجلس همچنین گفته که "در شروع دولت یازدهم با آقای فخری زاده خوب برخورد نکرده و ‌برایش مزاحمت ایجاد کردند.
*شهید فخری زاده: امریکا قابل سازش نیست
فراموش نکنیم که شهید محسن فخری زاده بارها در مجالس متعدد تأکید داشت که؛ "امریکا قابل سازش نیست، بعد شما می خواهید بروید با او مذاکره کنید!"
خوانندگان رودآور خوب به خاطر دارند که سید حسن نصرالله درخصوص واقعیت ترور ناجوانمردانه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفته بوده که؛ "لازمست هدف ترور را بشناسیم. چرا حاج قاسم ترور شد؟ چون امریکا در پرونده‌های مهم ایران، لبنان، عراق، سوریه، فلسطین، افغانستان، کره شمالی، چین، ونزوئلا، کوبا ناکام شد و دستاوردی نداشت و ترامپ برای انتخابات مجبور شد برای خود دستاورد سازی کند و آن زدن حاج قاسم بود."
*چرایی ترور شهید فخری زاده؛ ناتوانی دشمن از رویارویی با پیشرفت های علمی ایران
آیا امروز نیز به جا نیست در پروژه ترور شهید فخری زاده به جای آن که به دنبال نحوه ترور باشیم، به سراغ چرایی ترور بپردازیم؟ چرا شهید فخری زاده ترور شد؟ 
یک: شهید فخری زاده از مخالفان سرسخت برجام بود، مخالفی که با علم و آگاهی و با دانش هسته ای خود دشمن را به گوشه رینگ برده بود.اما معلوم نیست چرا غرب زده های داخلی ترس خود را به همه تعمیم می دهند به غیرت و همت مردمان ایران زمین اتکا نمی کنند و مدام به دشمنان این ملت پالس مذاکره می دهند؟!
*پوشال های امریکایی ـ صهیونیستی در حال سوختن است
دوم: بی تردید استکبار جهانی و در رأس آن اسرائیل غاصب کودکش و امریکای جنایتکار از دستاوردهای علمی ـ هسته ای ایران اسلامی به وحشت افتاده اند و خود را ضعیف تر و ناتوان تر از آن می دانند که در برابر پیشرفت های علمی کشورمان بایستند، از این رو دست به تررو می زنند تا قدرت پوشالی خود را بپوشانند، غافل از آنکه این پوشال ها در حال سوختن است و نابودی اش در حال رقم خوردن.
*افزایش قدرت علمی ایران اسلامی، سدی محکم برابر دشمنان است
به گزارش رودآور؛ بی تردید جوانان این مرز و بوم با ایثار، از خودگذشتگی، مردانیگشان راه شهدایی همچون فخری زاده ها را ادامه می دهند و پشت به دشمن و رو به ملت هر روز بر علم آموزی خود به ویژه در زمینه ای فناوری هسته ای می افزایند و این گونه با توانمند سازی در علم و دانش نه تنها جهانیان را حیرت زده می کنند، بلکه با قدرت علمی خود سدی برابر دشمنان مستکبر می شوند.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان