آخرین اخبار

16. فروردين 1400 - 7:17   |   کد مطلب: 39714
فرماندار تویسرکان به عنوان رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان در حالی محدودیت های جدید کرونایی را اعلام کرده که با واکنش های مردمی روبرو هم شده و همشهریان بسیاری عنوان کرده اند، با توجه به دو سه برابر شدن جمعیت شهرستان در تعطیلات نوروزی و به دنبال آن روند صعودی آمار مبتلایان به کرونا، این محدودیت ها نوش دارویی پس از مرگ سهراب است!

به گزارش خبرنگار رودآور؛ در کانال تلگرامی منتسب به فرمانداری تویسرکان از محدودیت های جدید کرونایی حرف ها به میان آمده و سیدرسول حسینی فرماندار تویسرکان در جلسه ستاد مقابله با کرونای این شهرستان گفته که؛ "وضعیت رنگ بندی شهرستان از زرد به قرمز تغییر یافته است که این امر زمینه اعمال  محدودیت های جدیدی در این شهرستان خواهد شد."

وی عنوان کرده از 15 فروردین تنها صاحبان مشاغل گروه یک مجاز به فعالیت بوده و سایر مشاغل تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود ضمن اینکه فعالیت مشاغل گروه یک نیز ، به صورت سخت گیرانه مورد نظارت قرار خواهد گرفت.

فرماندار تویسرکان با اشاره به اعمال محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد و کنترل مبادی شهرستان جهت ممانعت از ورود خودروهای پلاک غیربومی تاکیدکرد: صاحبان خودروهای غیربومی حاضر در شهرستان ، ۲۴ ساعت برای ترک شهرستان تویسرکان مهلت داشته و با پایان مهلت مزبور با اعمال قانون و جریمه ده میلیون ریالی مواجه خواهند بود.

جمعیت تویسرکان به گفته روانبخش نورعلیئی رئیس اداره صمت شهرستان در تعطیلات نوروزی با توجه به افزایش مصرف مایحتاج زندگی مردم تا دو سه برابر نیز افزایش داشته است.

و این مردم هستند که محدودیت های جدید کرونایی اعلام شده از سوی فرمانداری را نوش دارویی پس از مرگ سهراب می دانند.

* بستری شدن بیماران کرونایی در بیمارستان جدیدالتأسیس تویسرکان

به هر حال با تدابیری که نباید؛ متأسفانه تویسرکان از وضعیت زرد به وضعیت قرمز کرونایی رسیده و با توجه به افزایش بیماران مبتلا به کرونا، بیمارستان 154 تختخوابی شهید سلیمانی همان بیمارستان جدیدالتأسیس این شهرستان به عنوان مرکزی برای درمان این بیماران اختصاص داده شده است.
این مجموعه خبری از همشهریان عزیز می خواهد از مراجعه غیرضروری به مراکز درمانی خودداری کنند.
 کادر درمانی این روزها بسیار خسته اند، امید آن که همگی ما بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی اهتمام ورزیم تا روزگار بر مدافعان سلامت در این روزهای کرونایی کمتر سخت بگیرد و آنان کمی آسوده باشند.
هرچند که تدبیرها و برنامه هایی که باید برای فرهنگ سازی درخصوص مبارزه با کرونا از سوی ستاد مبارزه با کرونای شهرستان عملیاتی شود، نشده و همچنان مجالس عروسی و عزا از سوی برخی تویسرکانی ها برگزار می شود و گویا قرار نیست مسئولی برنامه ای جامع و راهبردی برای برخورد با این گونه موارد ارائه دهد!

به گزارش رودآور؛ برای زمین گیر کردن کرونا هم باید مسئولان مجددانه پای کار بیایند و هم مردم به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ویژه تری داشته باشند تا با وحدت و همدلی شاهد کنترل شیوع کرونا در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان