آخرین اخبار

25. مرداد 1400 - 18:43   |   کد مطلب: 40126
بالاخره پس از روزها معطلی آئین تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر تویسرکان برگزار شد، شورایی که تأییدیه خود را از مراجع ذی صلاح در تهران اخذ کرد و نه از سوی هیئت های نظارت بر انتخابات استان و شهرستان، امید آن که این شورا همچون شورای سابق با آبروی مردم این شهر باز نکند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ آئین تحلیف شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در سراسر کشور روز چهاردهم مرداد ماه سال جاری برگزار شد و به نظر تویسرکان تنها شهر استان همدان و حتی شاید تنها شهر کشور بود که به دلیل عدم تأیید انتخابات در آن، مراسم تحلیف در روز تعیین شده برای شورای شهرش برگزار نشد.

 تا اینکه روز گذشته پس از کش و قوس های فراوان و اما و اگرهای بسیار پشت درب های بسته و بدون حضور خبرنگاران مراسم تحلیف این شورا در فرمانداری تویسرکان و در سکوتی سهمگین برگزار شد.

از آنجا که به گفته حجت الاسلام احمدحسین فلاحی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شورای شهر و روستا در همدان،  تخلفات گسترده و عمیق انتخاباتی در انتخابات شورای شهر تویسرکان رخ داده بود و نهادهای امنیتی گزارش هایی نیز در این باره ارائه داده بودند، منتظر تأییدیه تهران نشستند و در نهایت مراسم تحلیف روز 24 مرداد ماه با 10 روز تأخیر نسبت به سایر شهرهای دیگر در کشور در این شهر برگزار شد.

امیدواریم حال که این شورا تاییدیه خود را با چون و چراهای بسیار از تهران گرفته و نه از سوی هیئت های نظارت استان و شهرستان! پایبند به قوانین باشند و با آبروی تویسرکان همچون شورای قبل بازی نکنند‌.

مردم نجیب این شهر تا اندازه ای صبر دارند و دیگر تاب تحمل درگیری های لفظی، شکایت و شکایت بازی اعضای شورای شهر از همدیگر یا از مردم! و تنش و چالشی جدید را ندارند.

درب شورای شهر سابق روزها و حتی ماه ها بر روی مردم شریف تویسرکان بسته بود و هیچ نهاد نظارتی و دستگاه های مرتبط دولتی هم از آنان نپرسید که چرا ترک فعل کرده اید و چرا حل مشکلات و امور مردم را بر روی زمین مانده است!

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان