آخرین اخبار

26. مرداد 1400 - 14:32   |   کد مطلب: 40132
با وجود آن که مطابق با مصوبات رسمی ستاد ملی مبارزه با کرونا، کشور یک هفته ای تعطیل شده و حتی ادارات هم خدمات ارائه نمی دهند، اما گویا اصناف تویسرکان بدون در نظر گرفتن این مصوبات همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند و آن صنوفی که باید تعطیل شوند، فعال هستند!

 به گزارش خبرنگار رودآور؛ فرماندار تویسرکان رئیس ستاد مبارزه با کرونای شهرستان است و گویا قرار نیست نظارتی بر اجرای صحیح مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا داشته باشد، تویسرکان تنها شهرستان استان و شاید تنها شهرستان غرب کشور باشد که تعداد ماه های قرمز کرونایی آن نسبت به بقیه شهرستان ها تاکنون بیشتر بوده است.
تخت های دو بیمارستان این شهرستان مملو از بیماران کرونایی است و به گفته مسئولان مرکز بهداشت هر روز هم بر تعداد مبتلایان به کرونا در این شهرستان کوچک به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی افزوده می شود.
«مهدی کریمی مشاور» رئیس مرکز بهداشت شهرستان تویسرکان هم به خبرنگار رودآور گفته که هر روز شاهد افزایش مرگ و میرهای کرونایی آن هم به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی هستیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ظرفیت دو بیمارستان تویسرکان از بیماران کرونایی پر شده، عنوان کرد: حتی در روز شنبه هفته جاری شاهد فوت پنج بیمار کرونایی در یک روز بودیم، که آمار بسیار خطرناکی است و هشدار برای همه ما.
به گزارش رودآور؛ عملکرد ضعیف فرمانداری تویسرکان در مبارزه با کرونا از زمان شیوع این ویروس منحوس تاکنون مشهود بوده است و دستگاه های نظارتی هم گویا آنچنان که باید به وظایف خود برای برخورد با تهدیدکنندگان بهداشت و سلامت مردم عمل نمی کنند، چنانچه شاهد هستیم عمده اصناف تویسرکان بی توجه به این مصوبات همچنان به فعالیت خود ادامه می دهند.
 کرونا شوخی بردار نیست، کرونا دیگر تعیین تکلیف برای آرامستان تویسرکان نیست که نادیده گرفته شود.این طاعون قرن یکی یکی جان ها را می گیرد و مسئولان تویسرکانی همچنان نظارت های خود را دقیق انجام نمی دهند و بند به بند شیوه نامه های بهداشتی رعایت نمی شود.
امید آن که متولیان امر در تویسرکان تکانی به خود بدهند و حداقل های مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا را اجرایی کنند و نظارتی دقیق بر اجرای آن داشته باشند تا این همه شاهد اعلامه های ترحیم برای فوتی های کرونایی در شهرستان نباشیم.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان