آخرین اخبار

31. مرداد 1400 - 21:00   |   کد مطلب: 40148
شورای جدید تویسرکان هنووز نیامده ساز ناکوکش می زند و شفاف با مردم نیست، چنانچه هنوز مشخص نشده اگر گمار سرپرست شهرداری است چرا در محل کارش نیست؟ و این سردرگمی کارمندان و نیروهای شهرداری از اینکه حقوقشان را به موقع دریافت نکرده اند هم برای چیست؟

به گزارش خبرنگار رودآور؛ شورای شهر تویسرکان پس از آن همه تخلفات گسترده انتخاباتی که مسئولان استانی نیز بر آن اذعان داشتند و محرز بود، در نهایت تنها با ابطال آراء یک عضو منتخب روبرو شد و او را از شورا کنار گذاشتند.
این شورا با اما و اگرهای بسیار مراسم تحلیف خود را با تاخیر بیش از یک هفته ای آغاز کرد، چرا که هنوز مراجع ذی صلاح در تأیید شورا به نتیجه نرسیده بودند!
و اما روز 26 مرداد ماه مطابق با شنیده ها محمدکاظم گمار که سابقه نه چندان درخشانی به عنوان شهردار سابق تویسرکان داشت از سوی همین شورا برای منصب سرپرستی شهرداری معرفی می شود.
27 مرداد ماه بازم هم مطابق با آن شنیده ها گمار نیامده این سمت را نمی پذیرد و به نوعی استعفا می دهد.
29 مرداد ماه اسنادی به دست مجموعه  خبری رودآور می رسد که نشان از تخلف یکی از دیگر اعضای منتخب شورا هنگام ثبت نام در انتخابات دارد که خارج از مهلت قانونی نام نویسی کرده است، تا جایی که این موضوع می تواند زمینه سلب عضویت او شود.
در همین روز علی خزایی رئیس شورای شهر تویسرکان در گفت و گو با یکی از رسانه های محلی می گوید؛ " "گمار" سرپرست شهرداری تویسرکان است و ظرف 10 تا 15 روز آینده شهردار تویسرکان انتخاب می شود.
این ادعای خزایی در حالی است که گمار در این روزها و نه حتی امروز 31 مردادماه در شهرداری حضور نیافت.اگر گمار سرپرست است چرا غیبت از محل کار دارد؟
همچنین زمان پرداخت حقوق کارمندان و نیروهای شهرداری فرا رسیده و شهرداری شهر، بی سرپرست است و آنان در سردرگمی به سر می برند که چه کسی باید حقوقشان را پرداخت کند؟
رئیس شورای شهر تویسرکان همچنین مدعی شده که 10 تا 15 روز آینده شهردار تعیین می شود وامروز 31 مرداد ماه اقدام به فراخوان عمومی زده اند تا هر آن که توانایی دارد سوابق کاری خود را برای شهردار شدن به شورا اعلام کند.
اگر 50 نفر برای پست شهرداری تویسرکان نام نویسی کردند، آن زمان چه؟ آیا شورای شهر با این همه تناقض گویی ها و عدم شفاف سازی ها می تواند سوابق کاری این تعداد ثبت نامی را تنها در 15 روز بررسی کند؟
به نظر پشت پرده این حرف و حدیث ها مسئله ای دیگر است تا مردم را بدان مشغول کنند و شهردار از پیش تعیین شده ای را به روی کار بیاورند.در خبرهای آتی گزارش های مفصلی در این باره منتشر می شود و مجموعه خبری رودآور، همچنان منتظر پاسخگویی متولیان امر می ماند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان