آخرین اخبار

28. آبان 1400 - 22:37   |   کد مطلب: 40254
برای رهایی تویسرکان بحران زده از دست مدیرانی نارکارآمد و غیرمتخصص، فرصت آزمون و خطا نداریم، تنها یک فرماندار متخصص، کاربلد، با سابقه و تجربه مدیریت اجرایی و متعهد می تواند این شهرستان را نجات دهد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ یکی از مهمترین اقدامات هر استانداری، تعیین فرماندارانی همسو با دولت برای پیشرفت سریعتر اهداف تعیین شده است و در دولت جدید این انتظار می رود تا فرمانداران به عنوان مقامات ارشد اجرایی در هر شهرستانی، افرادی؛ متعهد، متخصص و مردمی انتخاب شوند.

از شهید چمران سئوال کردند آقای دکتر تقوا بالاتر است یا تخصص؟ شهید چمران فرمودند تقوا بالاتر است! ولی اگر کسی تخصص کاری را نداشته باشد و منصبی را قبول کند قطعاً انسان "بی تقوایی" است!
و اما برای شهرستان بحران زده ای به مانند تویسرکان که سال های سال از داشتن یک فرماندار متخصص، متعهد، کارآمد، توانا و مردم دار؛ محروم مانده، فرصت آزمون و خطا نداریم.
 یکی از مهمترین اقدامات هر استانداری، تعیین فرماندارانی همسو با دولت برای پیشرفت سریعتر اهداف تعیین شده است و در دولت جدید این انتظار می رود تا فرمانداران به عنوان مقامات ارشد اجرایی در هر شهرستانی، افرادی؛ متعهد، متخصص و مردمی انتخاب شوند.باید فرماندار این شهرستان مظلوم در مدیریت اجرایی سابقه درخشانی داشته باشد، هم فضای استانداری را بشناسد و هم بتواند برای جذب اعتبارات با وزارتخانه های متعهد از تجربیات گذشته خود به خوبی بهره ببرد.

اولویت در انتخاب یک فرماندار برای تویسرکانی که از ضغف مدیریتی شدید ضربه های بسیار خورده، انتخاب فردی متخصص و متعهد است، فردی با تجربه که راه و روش فرمانداری را بداند نه آن که تازه بخواهد در این مسیر گام بردارد.

بی تردید انتخاب فردی غیرمتخصص و نابلد به اصول مدیریت اجرایی حتی اگر متعهد باشد نه تنها به درد مردمان این دیار نمی خورد، بلکه در عقب ماندن تویسرکان نسبت به شهرستان ها دیگر هم مؤثر خواهد بود.

بنابراین انتظار می رود آنانی که دستی بر انتخاب فرماندار تویسرکان دارند **اگر #انقلابی هستند** و برای رضای خدا و رهایی مردم می خواهند حرکت کنند، در ابتدا تخصص و تعهد گزینه پیشنهادی را بررسی کنند و بعد اشرافیت و آشنایی فرد پیشنهادی به شهر و روستاها را.

 اگر گزینه ای متخصص انتخاب نشود مردم همیشه مظلوم این دیار قافیه را برای همیشه می بازند و باید شاهد سریال دنباله دار ضعف مدیریتی در مهمترین دستگاه اجرایی یعنی فرمانداری تویسرکان باشند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان