آخرین اخبار

4. مرداد 1401 - 19:44   |   کد مطلب: 40481
گور منافقین با تقدیم 144 شهید همدانی در قافله عشق مرصاد و درخشش ستارگان تویسرکانی در این عملیات کنده شد، هرچند که امروز ارتش سایبری دشمن در کمینگاه "فروغ جاودان" دیگری نشسته، باید مراقب باشیم در قتلگاه فضای مجازی آنان گرفتار نشویم و جاهلانه حرفی نزنیم که تصدیق گفته هایشان باشد و مردم را از نظام دلسرد نکنیم.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ عملیات مرصاد، عملیاتی بود که در روزهای پایانی دوران هشت سال دفاع مقدس و در حقیقت اندک مدتی پس از پذیرش قطعنامه به عنوان یکی از بی‌نظیرترین عملیات ها در تاریخ این مرز و بوم ثبت و ضبط شده است.

و ادامه ماجرا را به نقل از یادداشت اختصاصی فاطمه زنگنه کارشناس ارشد تاریخ و فعال فرهنگی می خوانیم که در اختیار مجموعه خبری رودآور قرار داده است.

زنگنه: عملیات پر رمز و راز مرصاد با رمز "یا صاحب الزمان (عج) ادرکنی" برای مقابله با حرکت منافقین و بازپس‌گیری مناطق اشغال شده در غرب انجام گرفت. روایت مرصاد؛ همان حدیث عاشقی لشکر انصارالحسین(ع) استان همدان و درخشش آن ستارگان زمینی وسط معرکه منافقین است که در کمین گاه چارزبر رقم خورد.

این عملیات بدون نام رزمندگان همدانی و درخشش 144 شهید نمی توانست معنا پیدا کند، دلیر مردانی که در نخستین قدم جلوگیری از پیشرفت دشمن، گور منافقین را کندند.

ویژگی بارز این عملیات با دیگر عملیات‌های دفاع مقدس آن است که؛ این بار دشمن از نوع خودی ولی از جنس نفاق در آمیخته با خوی حیوانی در سرزمینمان نفوذ کرده بود.

منافقین با توهم اسلام مداری به مانند خوارج با نقاب دینداری به گمان باطل خویش پا در سراب دنیا گذاشتند و خدا خواست تا عملیات ضد ملت ایران را که "فروغ جاویدان" آن را نام نهاده بودند، در نطفه بی فروغ شده و خفه شود و این گونه چهره کوردلانه منافقین پس از آن همه کشتارهای بی رحمانه زنان و کودکان برای مردم آزاده وطنمان روشن تر شد.

از 144 شهید عملیات مرصاد استان همدان، 38 شهید از گردان 153 قاسم ابن الحسن(ع) تویسرکان بودند، یعنی بیش از 12 درصد شهدای این عملیات که همگی این شهدا در یک روز تشییع و تدفین شدند."شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی" در یکی از سالگردهای عملیات مرصاد در تنگه چهارزبر در مراسمی عنوان کرد: "بچه های لشکر انصارالحسین(ع) ـ استان همدان ـ و گردان 153 مانند ملائکه ای الهی بر منافقین فرود آمده و آنان را در همین تنگه به خاک و خون کشیدند.

و اما اصل عملیات مرصاد در یک نیم روز و کمی بیشتر و به طور عمده در تنگه چارزبر اجرایی شد و تنگه در مرداد ماه سال 67 می شود قتلگاه همیشگی بیش از2 هزار و 500 نفر از منافقین.منافقینی که این روزها هم در فضای مجازی دست از سر ملت ایران برنداشته اند و اما این جوانان ما هستند که امروز مقتدرانه در این فضا هم با آنان مقابله می کنند.

آنچه که امروز بیشتر از هرچیزی باید مورد توجه قرار گیرد، حرکت موریانه وار و خزنده منافقین با بوق چی ها و تبلیغات گسترده آنان علیه مردم است.آنان با چهره دین ظاهر می شوند اما از درون تهی و پوشالی هستند.این خوارجی های زمانه با شایعه پراکنی و دروغ پردازی، هر روز بهانه تراشی می کنند تا دستاوردهای انقلاب اسلامی را زیر سؤال ببرند و مردم به ویژه جوانان را نسبت به نظام دلسرد کنند.

نباید فراموش کرد؛ منافقین همان هایی هستند که سال 67 در شهرها و روستاهای غرب کشور با آن همه تجهیزات جنگی آمدند و کودکان و زنان بی پناه را با خشم نفاق خود به آتش کشیدند و غارت ها کردند و حال به ملت ما می گویند ظالم! اما در عقبه خود بیش از 17 هزار ایرانی را در ترورهای متعدد قتل و عام کردند.

امروز ارتش سایبری دشمن در کمینگاه فروغ جاودان دیگری نشسته است باید مراقب باشیم در قتلگاه فضای مجازی آنان گرفتار نشویم.جاهلانه حرفی نزنیم که تصدیق گفته های آنان باشد و مردم را از نظام دلسرد و ناامید نکنیم.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان