آخرین اخبار

9. آذر 1395 - 7:11   |   کد مطلب: 25431
کارشناس اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان گفت: بقاع متبرکه می توانند به عنوان قطب فرهنگی در هر شهرستان فضایی سرشار از عطوفت و معنویت را در آن ایجاد کنند.

به گزارش رودآور؛ از هفتم تا 16 آذر ماه به عنوان هفه وقف نامگذاری شده است. از این رو ایستگاه ها و خیمه های معرفت با عنوان "همه واقف باشیم" در جوار امامزادگان شاخص تویسرکان برپا شده است.

«مهدی محمد‌ظاهری» کارشناس اداره اوقاف و امور خیریه تویسرکان در گفت گو با خبرنگار رودآور، گفت: همزمان با هفته وقف ایستگاه های"همه واقف باشیم" در جوار امامزادگان شاخص در شهرستان تویسرکان برپا شده است.

وی از بازدید مدیر کل اوقاف و مور خیریه استان از خیمه های معرفت و این ایستگاه ها خبر داد و اظهار کرد: بقاع متبرکه می توانند به عنوان قطب فرهنگی در هر شهرستان فضایی سرشار از عطوفت و معنویت را در آن ایجاد کنند.

محمدظاهری ترویج سنت حسنه وقف به ویژه در جوار امامزادگان را سبب تقویت روحیه معنوی عمومی مردم دانست و افزود: امروزه وقف با رویکرد رفع نیازهای مردمی بهترین نوع وقف در راستای تقویت روحیه همکاری، تعاون و همدلی بین اقشار مختلف جامعه است.

وی عنوان کرد: به مناسبت هفته وقف فردا و همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) همایش وقف و بانوان ولایی در تویسرکان برگزار می شود.

به گزارش رودآور، آرامگاه حضرت حبقوق نبی(ع)، امامزاده زید(ع)، امامزاده اسماعیل معروف به امامزاده کوه در سرابی، امامزاده ابراهیم محله ذرهان، امامزاده ابراهیم محله سرابی، امامزاده باباپیرعلی شهر فرسفج، امامزاده پیر عباس در روستای جراء، امامزاده عبدالله روستای منجان،امامزاده ابودردا در روستای ابودردا، امامزاده پیرغیب در روستای پیرغیب و امامزاده علی اصغر(ع) روستای ولاشجرد وامامزاده محمد(ع) روستای شان آباد برخی از بقاع متبرکه شهرستان تویسرکان هستند.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱
برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان