آخرین اخبار

2. مرداد 1399 - 8:59   |   کد مطلب: 38608
امروز بسته های حمایتی با پیگیری نماینده مردم از ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) تهیه شد و توسط جمعیت هلال احمر شهرستان در اختیار اقشار آسیب‌پذیر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ این روزها در روزگار کرونایی من، تو و او باید ما شویم تا بتوانیم در مقابله با این ویروس منحوس ایستادگی کنیم.

هر کسی می تواند اقدامی انجام دهد تا آنانی که به واسطه کرونا آسیب دیده اند و نان شب هم برای خوردن ندارند لااقل یک شب را سر سیر بر روی بالین بگذارند.

از این رو گروه های متعدد از اقشار مختلف مردم و یا مسئولان به دنبال آن هستند تا از هر فرصتی برای رفع مشکلی از محورمان و نیازمندان قدمی بردارند.

و امروز به همت نماینده مردم تویسرکان در مجلس بسته های غذایی به ارزش بیش از سه میلیارد ریال بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد. 

در حقیقت این بسته های حمایتی با پیگیری نماینده مردم از ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) تهیه شد و توسط جمعیت هلال احمر شهرستان در اختیار اقشار آسیب‌پذیر قرار گرفت.

در این باره «رضا عزیزی» مدیر جمعیت هلال احمر تویسرکان گفت: این محموله شامل هشت قلم کالا از جمله چهار تن برنج ، چهار تن مرغ و دو هزار بسته بهداشتی پیشگیری از ویروس کرونا است.

زنگنه 

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان