آخرین اخبار

18. مهر 1399 - 13:32   |   کد مطلب: 38913
مریانجی ها در ایام اربعین با راه اندازی پویش کمک های مؤمنانه موکب امام رضا(ع) با توجه به شیوع کرونا، در سال جاری به جمع آوری و توزیع صدها سبد غذایی بین محرومان اقدام کردند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ سال های سال است که موکب های متعددی همزمان با ایام اربعین چه در روزهای منتهی به اربعین و چه در روزهای پس از آن از زائران کوی یار چه در داخل کشور و چه در عراق از پذیرایی می کنند.
* سنگ تمام موکب مریانجی ها در روزگار کرونایی
اما در سال جاری با توجه به شیوع کرونا این مهم محقق نشد، با این وجود موکب داران مریانجی از جمله موکب امام رضا(ع) این شهر، خانه نشین نشدند، بلکه با تدبیری به موقع موکب های خود را برای جمع آوری کمک های مردمی و تهیه و توزیع بسته های غذایی و بهداشتی بین محرومان برپا کردند.
*موکب هایی از جنس محبت و کمک های مؤمنانه 
این موکب داران دست روی دست نگذاشتند و خانه نشین نشدند و با راه اندازی این موکب هایی از جنس محبت، پیرو عمل به منویات رهبری کمک های مؤمنانه را به دست خانواده های آسیب دیده از شیوع کرونا رساندند.
بسیاری این روزها می گویند ای کاش سفر اربعین روزیمان می شد، می توان با همین کمک های مؤمنانه اربعینی شد و آن نذر و نیازها و هزینه های سفر معنوی را به نحو دیگری ادا کرد.
این عزاداران حسینی گرچه امسال از دیدار حضوری ضریح و بارگاه ملکوتی آن امام همام محروم شده اند، اما با رفتار حسینی وارانه خود در مسیر سید الشهداء(ع) گام برداشتند و حسینی شدند.
زنگنه 
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان