آخرین اخبار

13. دى 1399 - 13:54   |   کد مطلب: 39275
شهردار تویسرکان در مراسم رونمایی از تندیس سردار دل ها در این شهر گفت: بی تردید یاد حاج قاسم، این مجاهد ولایی خستگی ناپذیر نه تنها در قلب های تک تک ایرانیان بلکه در قلب های آزادیخواهان جهان نقش بسته است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ ظهر امروز همزمان با نخستین سالروز شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت شهرداری تویسرکان، از تندیس سردار دل ها با حضور تنی از چند مسئولان رونمایی شد.
«احسان پیری» شهردار تویسرکان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به اینکه سردار سلیمانی، نماد عزت، قدرت، افتخار و شرف ملت ایران است، گفت: در نخستین سالگرد این شهید والامقام بر آن شدیم تا با نصب تندیس آن شهید بزرگوار در این شهر، یاد و خاطره او را گرامی بداریم، چرا که امروز باید تمام فضای شهر عطر و بوی سردار دل ها را بدهد.

وی شهید سلیمانی را، مجاهدی عارف و خستگی ناپذیر در راه تحقق منویات رهبر انقلاب معرفی و اظهار کرد: بی تردید یاد حاج قاسم این شهید وارسته نه تنها در قلب های تک تک ایرانیان بلکه در قلب های آزادیخواهان جهان نقش بسته است.

شهردار تویسرکان با بیان اینکه شهید سلیمانی در راستای پاسداری از ارزش ها و آرمان های برجسته اسلام و انقلاب در مسیر سیدالشهدا(ع) جان خود را تقدیم کرد، افزود: مکتب حاج قاسم سراسر دلدادگی به سالار شهیدان و حرکت در مسیر استکبارستیزی است، حرکتی با رنگ و بوی اخلاص و تقوا.

پیری با اشاره به اینکه نمی توان حرف از شهدا بزنیم و در مسیر آنان حرکت نکنیم، تصریح کرد: امروز باید منش و کردار حاج قاسم در همه زمینه ها به ویژه در عرصه ولایتمداری و مردم داری الگوی تمام مسئولان باشد.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان