آخرین اخبار

22. ارديبهشت 1400 - 3:15   |   کد مطلب: 39888
با حضور مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان همدان؛
فعالان فرهنگی و قرآنی تویسرکان تجلیل شدند+تصاویر
مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان همدان با حضور در نویسرکان علاوه بر بررسی برنامه های محوله سازمانی، از تعدادی فعالان فرهنگی و قرآنی این شهرستان از جمله خبرنگار رودآور، به دلیل انعکاس صادقه اخبار مرتبط با دین تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان حجت الاسلام محمد هادی نظیری مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان همدان برای بررسی روند برنامه های اجرا شده این سازمان، سفری یک روزه به شهرستان تویسرکان داشت و در جلسات و نشست های متعددی حضور یافت.

او با حضور در جلسه کارگروه بانوان اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان و گروه تبلیغی حیقوق نبی علیه السلام به بررسی امور محوله، پیشنهادات و درخواست های آنان پرداخت.

دیدار و گفت و گو با حجت الاسلام منصوری روحانی هجرت در روستای حاجی آباد و  حجت الاسلام قاسمی روحانی هجرت در روستای اشتران، تجلیل از تولید کننده نمونه عبدالله مرادی، بانوی قرآنی خانم فریدونی، علی مومیوند فعال فرهنگی در روستای حاجی آباد و نیز تجلیل از خبرنگار مجموعه خبری رودآور به دلیل فعالیت موثر در انتشار اخبار مطلوب و صادقانه در خصوص مسائل و برنامه های دینی و مذهبی تویسرکان؛ از دیگر برنامه های سفر یک روزه مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان همدان به این شهرستان بود.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان