آخرین اخبار

18. ارديبهشت 1394 - 16:03   |   کد مطلب: 18164
با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی صورت گرفت
راهپیمایی عظیم مردم تویسرکان علیه کودک کشی آل سعود
راهپیمایی تویسرکانی ها علیه آل سعود با حضور معاون وزیر کشور، نماینده تویسرکان در مجلس، امام حمعه و فرماندار تویسرکان، استاندار همدان و مدير عامل جمعيت هلال احمر استان همدان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار رودآور، امروز پس از خطبه های نماز جمعه همگام با سایر ملت ایران اسلامی، تویسرکانی ها نیز با حضور رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و معاون وزیر کشور، نماینده مردم تویسرکان در خانه ملت، امام جمعه و فرماندار تویسرکان، استاندار همدان و مدير عامل جمعيت هلال احمر استان همدان علیه حملات ناجوانمردانه و تجاوز آشکار رژیم آل سعود در یمن راهپیمایی کردند.

راهپیمایی کنندگان شعارهایی با عنوان" از غزه تا یمن کودک کشی را متوقف کنید"، "مرگ بر امریکا"، "مرگ بر آل سعود"، "مرگ بر اسرائیل" و ... سر دادند.

آل سعود با کودک کشی تیشه به ریشه خود زده است

«حجت الاسلام مرتضی موحدی»امام جمعه تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: آل سعود تنها و تنها یک خاندان منحرف از اسلام است که تحت حمایت استکبار جهانی؛ آمریکا و اسرائیل دست به جنایت می زند.

وی اظهار کرد: امروز در دنیا هیچ کسی عربستان را به عنوان ام القرای جهان اسلامی نمی شناسد و به زودی این خاندان ظالم با حمله ای که به یمن آغاز کرده و با کودک کشی که به راه انداخته است تیشه به ریشه خود می زدند.

حجت الاسلام موحدی عنوان کرد: امروز دیگر عربستان ام القرای جهان اسلام نیست، بلکه ام القرای جهان اسلام، ایران است که به عنوان پرچم دار حقیقی، اسلام ناب محمدی(ص) را به جهانیان عرضه می دارد.

«محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی نیز با محکوم کردن اقدامات آل سعود از مجامع بین المللی خواست تا راهی برای ارسال کمک های امدادی کشور های آزدیخواه به یمن فراهم سازند.

گزارش تصویری از خروش تویسرکانی ها علیه آل سعود؛ یمن، بمب، آتش، کودک، زن، انفجار؛ اشک من جاری

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان