آخرین اخبار

3. مرداد 1394 - 9:00   |   کد مطلب: 18802
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی از ورود اپراتور نسل سوم همراه اول در تویسرکان تا پایان سال در تویسرکان خبر داد.

به گزارش خبرنگار رودآور، «محمدمهدی مفتح» عصر دیروز  در شورای اداری شهرستان تویسرکان به نشست دی ماه سال گذشته با معاون وزیر ارتباطات در تویسرکان اشاره کرد و گفت: توسعه همراه با عدالت از از تدکیدات مقام معظم رهبری است و به این دلیل می طلب که مردم شهرستان تویسرکان به ویژه روستاها از خدمات دولتی بهره مند شوند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه برخی روستاها از آنتن دهی تلفن همراه مطلوبی برخوردار نیستند، لزوم توجه مسئولان به توسعه هرچه بیشتر  حوزه ICT شهرستان ضروری است.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با این حال این شهرستان در مجموع در حوزه ارتباطات شرایطی مطلوبی دارد، افزود: خوشبختانه تویسرکان ظرفیت ها و توانمندی و قابلیتی با عنوان پایلوت شهر الکترونیک استان همدان را دارا است و امید است که اپراتور نسل سوم همراه اول تا پایان سال به تویسرکان برسد.

مفتح همچنین با اشاره به معضل شدید بیکاری در شهرستان تویسرکان، از وزیر ارتباطات خواست: با توجه به خسارت بسیار مردم این شهرستان بر اثر سرمازدگی پنجم اردیبهشت ماه امسال و خطر افزایش نرخ بیکاری در تویسرکان، واعظی پیغام مردم تویسرکان را به رئیس جمهور برساند تا در هیئت دولت تصمیات لازم برای جبران خسارت باغداران تویسرکانی گرفته شود.

حوزه ICT شهرستان به علت ضعف آموزشی کاربران در مناطق مختلف شهر عقیم مانده

«حجت الاسلام مرتضی موحدی» امام جمعه تویسرکان نیز از فعالیت و پیگیری دکتر مفتح در راستای حضور وزیر ارتباطات در تویسرکان  تشکر کرد و گفت: حوزه ICT شهرستان به علت ضعف آموزشی کاربران در مناطق مختلف شهر عقیم مانده است.

وی با بیان اینکه سیستم آموزشی ما در آموزش و پرورش  و فنی و حرفه ای فرسوده است نیاز به حمایت دارد تا به شبکه آموزشی وصل شود، اظهار کرد: دفتار پیشخوان نیز در سطح روستاها نیاز به حمایت مالی دارند در بتوانند خدمات مناسب تری به مردم ارائه دهند چرا که از 13 دفتر پیشخوان روستایی تویسرکان با اطلاعات به دست آمده به دلیل درآمد ضعیف، نزدیک به تعطیل شدن هستند.

امام جمعه تویسرکان افزود: این که می گویند ساختار دولت الکترونیک در تویسرکان اجرایی شود، مبحثی است که نیاز به حمایت مجددانه دولت دارد تا جوانان و مردم شهر ستان حضور دولت الکترونیک را احساس کنند.

حجت الاسلام موحدی از وزیر ارتباطات خواست تا پیام مردم تویسرکان را در باره خسارت وارده به شهرستان بر اثر سرمازدگی اوایل امسال به گوش رئیس جمهور برساند و از دولت برای جبران این خسارت مساعدت های لازم را از سوی مردم تویسرکان طلب کند.

 تفویض اختیار بیشتر به شهرستان ها در دستور کار ما است

« محمدناصر نیکبخت»استاندار همدان نیز گفت: ماهانه هزار شغل در استان همدان ایجاد می شود و اما سهم تویسرکان از این تعداد کم است.

وی با بیان اینکه تمرکز زدایی در اتان هستیم، اظهار کرد: به دنبال آن هستیم تا در کارگروه بررسی افزایش اختیارات استانداران برای تفویض اختیار بیشتر به شهرستان ها گام هایی برداریم و نیز برای تمام شهرستان های استان به دنبال تدوین بسته سرمایه گذاری هستیم.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان