آخرین اخبار

14. مرداد 1394 - 12:22   |   کد مطلب: 19007
در پی آن موج اعتراضات گسترده ای به راه افتاده به کودکش کشی در فلسطین توسط صهیونیستها و تویسرکانی نیز با پیوستن به کمپین حمایت از کودکان بی پناه فلسطینی خشم و انزجار خود را نسب به صهیونیست کودکش نشان داد.

به گزارش خبرنگار رودآور، شهرک نشینان صهیونیست سپیده دم روز جمعه در یک اقدام وحشیانه، منزل خانواده فلسطینی «دوابشی» در روستای دوما در جنوب شهر نابلس در کرانه باختری را به آتش کشیدند که در نتیجه آن کودک شیرخوار 18 ماهه این خانواده به دلیل شدت سوختگی، به شهادت رسید و برادر 4 ساله وی و پدر و مادرش دچار سوختگی شدید شدند.
جنایت اخیر صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی با واکنش گسترده بین المللی روبه رو شد و شماری از کشورها و دبیر کل سازمان ملل با صدور بیانیه هایی این جنایت را محکوم کردند.

این جنایت اسرائیلی‌ها که در فضای اجتماعی جهان عرب نیز بازتاب زیادی به دنبال داشت تا جایی‌که در شبکه اجتماعی توییتر، کاربران با هشتگ «#حرقوا_الرضیع» اقدام به ابراز احساسات با ملت فلسطین و خانواده‌های عزادار این اقدام فاجعه‌بار اسرائیل می‌کنند.

مردم کشورمان نیزدر جای جای نقاط ایران اسلامی با روش های مختلف خشم خود را از کودک کشی اسرائیل غاصب به جهانیان نشان دادند و در این میان تویسرکانی ها نیز با پیوستن به کمپین حمایت از کودکان فلسطینی ضمن اعلام خشم و نفرت خود از اقدام بیشرمانه و وحشیانه صهیونیست های جنایتکار، سکوت مجامع بین المللی را در رابطه با کودک کشی خائنان به بشریت به شدت محکوم کردند.

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان