آخرین اخبار

10. تير 1398 - 6:42   |   کد مطلب: 35843
سیدشهابی ها از مسئولان شهرستانی و استانی انتظار دارند تا تاتامی تخصیص داده شده برای جودکاران این روستا، زودتر به دستشان برسد تا بر روی تشک های غیراستاندار فعالیت های خود را انجام ندهند.

به گزارش رودآور؛ اوایل هفته سجاد عبدالملکی رئیس هیئت جودو شهرستان تویسرکان به همراه محمد مهدی آقاملایی نایب رئیس و عضو هیئت رئیسه با حضور در جمع ورزشکاران و خانواده های آنان از باشگاه تازه تأسیس روستای سید شهاب بازدید کردند.

 عبدالملکی در این بازدید به ارائه گزارش هایی مبنی بر عملکرد هئیت در چند ماه اخیر برای تأسیس سالن روستای سید شهاب پرداخت.
رئیس هیئت جودو شهرستان تویسرکان در خصوص اختصاص یافتن یک تخته تاتامی به روستای سید شهاب که چه شده و چرا با وجود اعطای آن به شهرستان هنوز به دست رزمی کاران این روستا نرسیده است، گفت: با پیگیری های انجام شده و هماهنگی با نادربیگی رئیس ورزش روستایی استانداری و قول مساعد او، نام روستای سید شهاب در اولویت لیست تخصیص تاتامی قرار گرفت ولی هنوز به تویسرکان نرسیده است.

وی در ادامه از مهدی دارائی فرمانده بسیج روستایی و دیگر همکاران او برای همکاری و تکمیل سالن بسیج روستا، و نیز دهیار و شورای روستای سید شهاب، مربیان زحمتکش و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان که با عشق و علاقه برای آموزش جوانان روستا گام های مؤثری برداشتند قدردانی کرد.

به گزارش رودآور در این دیدار، تعدادی از هنرجویان با اجرای زیبای چندین تکنیک و حرکات نمایشی که در مدت زمان بسیار کم و محدود به سطح آمادگی نسبتا خوبی رسیده اند پرداختند و اولیاء آنان از نزدیک شاهد پیشرفت نوگلان خود بودند.

با توجه به جمعیت بالای سه هزار نفری روستای سید شهاب و حضور نوجوانان و جوانان مستعد در رشته های ورزشی مختلف به ویژه جودو با پیگیری هایی که متولیان هیئت این رشته ورزشی انجام دادند، تاتامی مناسبی با قیمت 60 ملیلون تومان از سوی استان به این روستا اختصاص داده شد، اما هنوز پس از کش و قوس های فراوان به دست رزمی کاران سیدشهابی نرسیده است و آنان بر روی تشک های غیر استاندارد که گفته می شود مربوط به تکواندو هست تمرینات ورزشی خود را انجام می دهند.

امید آنکه متولیان امر پاسخگوی افکار عمومی در این خصوص باشند چرا تاتامی جذب شده هنوز به دست سیدشهابی ها نرسیده است؟

زنگنه

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان