آخرین اخبار

14. مرداد 1398 - 16:18   |   کد مطلب: 36119
عنوان برگزیده سومین جشنواره دین و رسانه استان به خبرنگار رودآور رسید.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ ظهر همزمان با هفته خبرنگار اختتامیه سومین جشنواره استانی دین و رسانه با حضور حسن شمشادی خبرنگار پیشکسوت در جبهه مقاومت و عال رسانه در سالن اجتماعات سازمان تبلیغات همدان برگزار شد.

در نهایت 607 اثر در بخش‌های، مقاله، گزارش تحلیلی، گفت‌و‌گو تحلیلی، عکس، فیلم کوتاه داستانی، مستند و کلیپ به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

موضوعات مرتبط با فرهنگ دینی و مذهبی، قرآن و عترت، اعتکاف، فصل نیایش، ماه محرم، اقتصاد مقاومتی، سبک زندگی اسلامی، هفته وحدت، اربعین و ایثار و شهادت محورهای اصلی سومین دوره جشنواره دین و رسانه استان همدان بود.

در بین این آثار صاحبان 31 اثر در بخش فیلم مستند، 234 اثر در حوزه اخبار و گزارش و همچنین 342 اثر در بخش عکس با یکدیگر رقابت داشتند و آثار توسط 9 داور مجرب بررسی شد.

و اما این فاطمه زنگنه مدیر مسئول و خبرنگار سایت خبری رودآور بود که در بخش فیلم کوتاه عنوان  برگزیده سومین جشنواره دین و رسانه استان به همراه لوح تقدی و تندیس جشنواره را به خود اختصاص داد.

سال گذشته نیز همین خبرنگار با برتری توانست در بخش گزارش نویسی عنوان نخست دومین جشنواره دین و رسانه استان را کسب کند.

در این مراسم کارگاه ارتقاء سواد رسانه‌ای، با حضور حسن شمشادی خبرنگار جبهه مقاومت، کارشناس مسائل منطقه و فعال رسانه ای هم برگزار شد.

*ضرورت تشکیل نهضت عمومی روایت‌گری انقلاب از سوی فعالان عرصه رسانه

« حجت‌الاسلام علی نظیری» مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان  در این آیین، در اختیار گرفتن رسانه به ععنوان یک ابزار کارآمد در راستای تحقق تمدن و انقلب اسلامی معرفی کرد و گفت: آن رسانه ای را می توان مثمر ثمر در هدایت افکار عمومی دانست که در مسیر تحقق تمدن اسلامی گام بردارد.

وی اظهار کرد: برگزاری چنین جشنوارهای هایی ما را در شناسایی ظرفیت های انسانی بالقوه در عرصه رسانه و در حوزه های مختلف تولیدات رسانه ای یاری می کند، فعالانی که گاهاً هم شده بدون داشتن گواهی و گذارندن دوره های تخصصی در این عرصه ها حرف های بسیار برای گفتن دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان با تأکید بر اینکه در جامعه امروزی بهره گیری از ابزار رسانه برای تحکیم بنیان خانواده می تواند اثربخش باشد، افزود: جوانان علاقه بسیاری به حضور در فضای مجازی دارند، حال اگر در این فضا به شکل صحیحی هدایت شوند، شاهد تولید آثار فاخری خواهیم بود.

حجت الاسلام نظیری با تأکید بر اینکه رسانه ها در تبیین آرمان های انقلاب اسلامی، اندیشه امام ورهبری جدی تر وارد شوند، تصریح کرد: با یکپارچگی و وحدت می توانیم نهضت عمومی روایت‌گری انقلاب را تشکیل دهیم و رسانه در این بخش نقش اطلاعات عملیات را برای حرکت در رسیدن تمدن حقیقی ایفا می کند.

زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان