آخرین اخبار

17. مرداد 1400 - 0:21   |   کد مطلب: 38685
به مناسبت نهمین سالروز تأسیس پایگاه خبری تحلیلی رودآور؛
رسانه مردمی رودآور؛ تجربه 9 سال مطالبه گری/انقلابی هستیم
مجموعه خبری رودآور؛ به عنوان نخستین پایگاه خبری مستقل مردمی در پایتخت طلای سبز ایران، به دور از هر گونه وابستگی جناحی، این روزها تجربه 9 ساله مطالبه گری خود را مرور می کند و با تأسی از مولای متقیقان در برابر منفعت طلبان و دنیاپرستان ایستاده است و در سایه ولی امر خود امام خامنه ای، انقلابیگری را ترجمه و تفسیر می کند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ پیامبر اکرم(ص) فرمودند: "قُلِ الحَقَّ و لا تأخُذکَ فِی اللَّهِ لَومَةُ لائمٍ/حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس."

و این گونه شد که 9 سال پیش در چنین روزهایی، بنای نخستین سایت خبری مستقل مردمی تویسرکان بنا نهاده شد و این روزها نخستين پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی این شهرستان که مجوز هیأت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را اخذ کرده، توانسته جایگاه خود را تثبیت کند.

شعار اصلی این مجموعه خبری "از میان مردم، در کنار مردم و تنها برای مردم" است و تاکنون سعی بر  آن داشته فارغ از هرگونه غرض ورزی و جهت گیری حزبی و با تفکری انقلابی در سایه ولی امر مسلمین امام خامنه ای عزیز، به ارائه اخبار بومی شهرستان تویسرکان، استان همدان، ایران و جهان و همچنین تحلیل و نقدهای سیاسی، فرهنگی بپردازد.

نام سایت رودآور برگرفته قدیمی ترین نام شهرستان تویسرکان است.

این مجموعه در حال حاضر توانسته است جایگاه بسیار خوبی از لحاظ رده بندی سایت های پربیننده در استان همدان را کسب کند و جز 37 سایت برتر کشوری باشد، چرا که از تأثیرگذاری بسیاری برخوردار است.

خط فکری این رسانه با حرکت در مسیر الله و داشتن روحیه انقلابیگری همچون ولی امر خود، توسل به صداقت، درستی، احیاء روحیه مطالبه گری و انعکاس دهنده خواسته های به حق مردم است.

در انعکاس ها، گاهی خبرنگار این مجموعه؛ اخبار خوشی از افتتاح واحدهای تولیدی، جهانی شدن گردو تویسرکان، ملی شدن صنعت منبت گلریز، افتتاح بزرگترین نهالستان باغ مادری گردو در منطقه غرب آسیا و درخشش ورزشکاران و هنرمندان این این دیار منتشر کرده است و گاهی دیگر با اسناد متقن از ضعف مدیریتی در برخی بخش ها به ویژه در حوزه فرهنگ و گردشگری طبیعی سخن به میان آورده است.

گاهی هم، هم پای خانواده های نیازمند به گریه می نشیند تا درد و دل هایشان را گوش دهد و لااقل با گوش دادن دوایی باشد بر زخم های پروانه ای ها و روزهایی هم در میان معتادان و کارتن خواب ها زندگی آنان را به تصویر کشانده است.

و اما از آنجا که مشی این سایت کسب رضایت خدا، حرکت در مسیر ولایت و مطالبه گری برای احقاق حقوق مردم است، هرزچندگاهی مورد تهدید و تهمت و تطمیع قرار گرفته است، اما در برابر هیچ کدام از این فشارها سر تعظیم فرود نیاورده است و نخواهد آورد.

آنانی که به دنبال منفعت طلبی بودند از دیدگاه این مجموعه خبری، خرده ای بر آنان نیست اما امان از آن روزی که مدعیان اسلام و ولایتمداری روباه صفتانه و منافقانه دست دوستی دراز می کنند و از پشت خنجر می زنند و با بهانه آن که، وا مصیبا اسلام در خطر است! می خواهند قلم هایمان را بشکنند و مهر سکوت بر لبانمان بزنند، غافل از آن که هرگز به تصورات و افکار پوشالی و خام خود نمی رسند.

و اما جبهه حق همیشه در برابر این افراد بالاجبار راه سکوت و صبر را در پیش گرفته است و این مجموعه خبری بر خود فرض می داند در تندباد تغییر رنگ برخی مدعیان اسلام مداری، با تاسی از مولای متقیان در آستانه عید سعید غدیر آنان را همچون استخوانی در گلو بپزیرد و راه خود را ادامه دهد و علوی وارانه پاسخ آنان را بدهد.

بیان حق و حقیقت همیشه برای عده ای منفعت طلب و دنیاپرست که منافع خود را بر مردم ترجیح می دهند تلخ است، اما با توکل بر خداوند متعال که که درتمامی این سال ها دستگیر مجموعه خبری رودآور بوده، ایستاده ایم و همچنان معتقدیم که به قطار در حال حرکت سنگ می زنند و نه قطاری که راه سکون را در پیش گرفته است.

همشهریان عزیز! رودآور رسانه شماست؛ نويسنده و ناقد رسانه خود باشيد.

و بشکند قلمی که حقیقت را نگوید...

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان