آخرین اخبار

20. آبان 1399 - 6:56   |   کد مطلب: 39018
چندی روزی است که ائتلاف طلاب جهادگر و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تویسرکان، آستین های همت و غیرت خود را بالا زده و بیمارستان شهید سلیمانی(قائم سابق) را برای پذیرش بیماران آن هم در شرایط خاص کرونایی آماده می کنند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ این روزها مدام حرف از کرونا است و جولان این ویروس منحوس و نبودن یک بیمارستان مجهز از همه نظر در شهرستان تویسرکان.

با این وجود بیمارستان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی(قائم سابق) که ساخت مراحل پایانی بخش های عمده آن به اتمام رسیده، آماده بهره برداری است.

*بیمارستان شهید سلیمانی آماده بهره برداری

در این باره «محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان گفته که با توجه به رایزنی ها و پیگیری های انجام شده در سال های اخیر بودجه های مناسبی برای تکمیل بیمارستان شهید سلیمانی تزریق شد و اینک بخش های قابل توجهی از این بیمارستان  را می توان با توجه به شرایط خاص کرونایی و نیاز اساسی مردم مورد بهره برداری قرار داد.

وی اظهار کرد: امیدواریم که تجهیزات لازم بخش های آماده به زودی به بیمارستان هرچه سریعتر ارسال شود، چرا که یکی از ضرورت های این روزها حمایت از خواسته های مردم در برابر کووید_19 است.

*ائتلاف طلاب جهادگر و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برای آماده سازی ک بیمارستان

بدین ترتیب شاهد هستیم که در چند روز اخیر بیمارستان شهید سلیمانی(قائم) برای پذیرش بیماران توسط طلاب جهادگر در حال آماده سازی است.

در این باره  «حجت الاسلام سجاد امیری» مدیر مدرسه علمیه شیخ علی خان زنگنه تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: طلاب این حوزه، درس و کارهای خود را تعطیل کردند و برای آماده سازی بخش هایی از بیمارستان تازه تأسیس شهید سیلمانی آستین های همت خود را بالا زده اند.

وی اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص کرونایی در تویسرکان و نیاز سریع مردم این شهرستان به بیمارستان می طلبید تا بخش هایی که مجهز شدند، تمیز و برای پذیرش بیمار آماده شود.

«سیدابراهیم طواف زاده» رئیس شبکه بهداشت و درمان  تویسرکان هم در گفت و گو با خبرنگار رودآور از وحدت و ائتلاف طلاب جهادگر و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تویسرکان برای آماده سازی بیمارستان شهید سلیمانی(قائم) شهرستان برای پذیرش بیمار خبر داد.

به گزارش رودآور؛ سال های سال است در شهرستان 103 هزار نفری تویسرکان تنها یک بیمارستان به نام ولیعصر وجود دارد، امید آن که بیمارستان شهید سلیمانی هرچه سریعتر به تجهیزات پزشکی و بهداشتی که باید، مجهز شود تا لااقل در روزگار کرونایی بار رسیدگی به بیمارستان بر دوش یک بیمارستان نیافتد.

انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان