آخرین اخبار

25. بهمن 1399 - 6:59   |   کد مطلب: 39471
با راه اندازی خط دوم کارخانه تولید کارتن زیرماستی در تویسرکان، روزانه ۷۰ هزار قطعه بر تولید آن افزوده شده و حال این روزها علاوه بر پیش فروش محصولات کارخانه در بازارهای داخلی، طرف عراقی نیز طالب این کارتن ها است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ رهبر معظم انقلاب بارها به حمایت از تولیدکنندگان در عرصه های متعدد تاکید کرده اند.ایشان درباره رفتن به سمت اقتصاد مقاومتی بر پایه دو محور درونزا و برونگر مطالب ارزنده و راهگشایی فرموده اند و راهکار برون رفت از بسیاری از مشکلات اقتصادی در جنگ نوین استکبار را توجه به داشته های داخلی کشور چه از نیروی انسانی و چه از نظر محصولات تولیدی می دانند و همیشه بر حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان داخلی اهتمام ورزیده اند.

هرچند با تدابیر سوخته برخی دستگاه ها و کاغذبازی ها و گاهی هم چوب لای چرخ گذاشتن های منفعت طلبان واسطه گر گاهی مسیر تولید با مشکلاتی روبرو می شود، اما هستند نخبگان و کارآفرینان برتری که با دستانی خالی و البته همتی بلند دست بر روی زانو گذاشته و یا علی گویان در مسیر پیشرفت کشور به اندازه توان خود گام بر می دارند.

*کارخانه ای که ققنوس وار از دل آتش در عرصه تولید برخاست

در این میان نمی توان فعالیت کارخانه شانه سبز سرکان در شهرستان سرسبز تویسرکان را نادیده گرفت. کارخانه ای که قبل از سال ۹۶ تعطیل شده بود، به همت مدیریت جدید حتی پس از یک آتش سوزی در همان سال ققنوس وار از میان خاکسترها برخاست و نه تنها این روزها کارخانه جانی دوباره یافته بلکه خط دوم یعنی فاز توسعه آن به بهره برداری رسیده است.

* راه اندازی خط توسعه کارخانه شانه سبز تویسرکان با سرمایه گذاری یک میلیارد تومانی

در این باره «محمدمهدی مفتح» نماینده مردم تویسرکان به خبرنگار رودآور، گفت: به تازگی فاز توسعه کارخانه تولید کارتن زیرماستی این شهرستان با سرمایه گذاری یک میلیارد تومانی راه اندازی شده است. وی عنوان کرد: خوشبختانه بازار فروش برای محصول تولید شده مناسب است و به گفته مدیر آن حتی تولیدات خود را تا چند ماه آینده پیش فروش کرده اند.

*محصولات کارخانه تولید کارتن زیرماستی تویسرکان وارد بازار عراق می شود

«محمدابراهیم جعفری» مدیر کارخانه شانه سبز تویسرکان نیز در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: با افتتاح خط دوم این کارخانه روزانه ۷۰ هزار قطعه به تولیداتمان افزوده شد.

وی اظهار کرد: به یاری خدا از نظر بستن قرارداد با شرکت های بزرگ ماست و لبنیات برای تولید شانه ها مشکلی نداریم و حتی برای صادرات با طرف عراقی هم به توافقاتی رسیده ایم.

*مسئولان در مسیر اشاعه تفکر اقتصاد مقاومتی گام بردارند

به گزارش رودآور؛ بی تردید آنچه که می تواند زمینه ساز چرخیدن چرخ کارخانه های کشور شود تفکر اقتصاد مقاومتی است و البته حمایت مسئولان از تولیدکنندگان را باید در نظر داشت تا آنان نیز با فرهنگ سازی در این باره مسیر آبادانی، توسعه و پیشرفت اقتصادی ایران اسلامی را فراهم سازند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان