آخرین اخبار

24. خرداد 1400 - 0:04   |   کد مطلب: 40000
این روزها گروه میثم تمار در تویسرکان جای خالی برخی از نهادهای فرهنگی و اجتماعی در راستای تبیین حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح را پر کرده است، برگزاری گردهمایی ها، تریبون آزاد، ماشین نویسی و پاسخگویی روحانیون به شبهات انتخاباتی در پارک ها، برخی از فعالیت های این گروه است.

به گزارش خبرنگار رودآور، با نزدیک شدن به انتخابات، بحث اصلی و نقل محافل چرایی و ضرورت حضور حداکثری و انتخاب کاندیدای اصلح شده است.

و اما چند روزی می شود که به همت اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان و گروه "میثم تمار" زیر نظر این اداره، فعالیت های روشنگرانه متعددی در سطح شهرستان به منظور تبیین چرایی حضور حداکثری مردم پای صندوق های رأی در دست انجام است که از جمله آن می توان به برگزاری تریبون آزاد، حضور میدانی روحانیون در پاسخگویی به سؤالات انتخاباتی مردم در پارک ها و تفرجگاه ها، ماشین نویسی، گردهمایی بانوان در فضای باز مسجد رضوی، گردهمایی روشنگری و بصیرت افزایی با سخنرانی حجت الاسلام ترکاشوند در شهرک قائم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی اشاره کرد.

*انجام کارهای گروهی از آموزه های دینی ما است

در این باره «حجت الاسلام ناصر حسنی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، در خصوص ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: انجام کارهای گروهی جزئی از آموزه های دینی ماست، چنانچه از نبی مکرم اسلام(ص) نقل شده؛ مردم بر شما باد به انجام کارهای گروهی و دسته جمعی.

وی با اشاره به روایتی از امام علی(ع) با این مضمون مبنی بر اینکه دست عنایت خدا با کارهایی است که مردم با یکدیگر انجام می دهند، اظهار کرد: در دین مبین اسلام، بسیاری از اعمال و عبادات به صورت گروهی انجام می شود و حتی اقامه نماز نیز به صورت گروهی سفارش شده که ثواب بسیار دارد و در روایت دیگری هم آمده زمانی که می خواهید دعا کنید به شکل دسته جمعی باشد تا مورد لطف و عنایت خدا قرار گیرید.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان افزود: بنابراین اگر بخواهیم مشکلات موجود برطرف و لطف خدا شامل حالمان شود، حضور حداکثری پای صندوق های رأی، نخستین گام در این مسیر است و پس از آن انتخاب کاندیدایی اصلح.

*حضور حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح، در مسیر تمدن سازی اسلامی قرار دارد

حجت الاسلام حسنی در ادامه با اشاره به وجود آمدن نظم نوین جهانی و حرکت در مسیر زمینه سازی برای ظهور مهدی موعود(عج)، عنوان کرد: اتفاقات بسیاری در جهان در این مسیر شکل گرفته و مشاهده می کنیم که به تازگی اسرئیل غاصب خودش علیه ملت رنجدیده فلسطین جنگی تدارک می بیند اما مغلوب میدان می شود، در حالی که جبهه مقاومت روز به روز در مسیری اصولی تر گام بر می دارد.

وی تصریح کرد: اینکه تأکید می شود اصلح ترین و بهترین کاندیدا را باید برگزید، همه برای آن است تا مسیر ظهور هموار شود، چرا که در این راه، مسئله تمدن سازی اسلامی، موضوعی است که توسط مردم محقق می شود و حضور آنان بسیار تأثیرگذار است.

مدیر اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان ابراز امیدواری کرد که آحاد واجدین شرایط رأی دادن به ویژه جوانان و رأی اولی با حضور حداکثری خودشان در انتخابات پیش روی خوش بدرخشند و حماسه ساز شوند.

به گزارش رودآور؛ هر رأی ما یعنی حرکت در تعیین سرنوشت کشور و حضور حداکثری ملت پای صندوق های رأی، بر اقتدار ایران اسلامی می افزاید، دوستان نظام اسلامی را خوشحال و دشمنان انقلاب را ناامید می کند.

انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان