آخرین اخبار

24. خرداد 1400 - 3:51   |   کد مطلب: 40001
بخشی از باغات تویسرکان در خارج از محدوده شهری تعریف شده و اما تغییر کاربری در تعدادی قابل توجهی از آن دیده می شود، فرماندار شهرستان گفته که به ساخت و سازهای خارج از محدوده خدماتی ارائه نشده و مطالبه مردمی این است؛ پس چرا همچنان تغییر کاربری باغات روندی شتابان دارد؟

به گزارش خبرنگار رودآور؛ مسئله عدم پاسخگویی فرماندار تویسرکان نسبت به مطالبات مردمی مسئله ای تازه ای نیست، به ویژه بی توجهی به خواسته های مردمی درخصوص ساخت و سازهای غیر مجاز از جمله تغییر کاربری باغات یا عدم تعیین تکلیف جانمایی آرامستان شهر و وعده ای بی عمل.

و اما به تازگی در خبرگزاری فارس مطلبی از سوی رسول حسینی فرماندار تویسرکان منتشر شده که در کانال تلگرامی منتسب به این فرمانداری نیز دقیقاً و عیناً منتشر شده است.

*عدم پاسخگویی فرماندار تویسرکان به مطالبات مردمی

مجموعه خبری رودآور، به عنوان رسانه ای مردمی و مطالبه گر که از دل مردم برخواسته، بارها درد و دل های مردمان نجیب این دیار را مطرح کرده و اما هر بار با سکوت فرماندار دولت روحانی به ویژه در یک سال پایانی این دولت روبرو شده، گویا قرار است فرماندار دولت بعدی پاسخ افکارعمومی را بدهد.

درخصوص اظهارات و ادعاهای اخیر فرماندار تویسرکان امروز مجدد، این مردم شهرستان هستند که می خواهند آن مسئول متولی پاسخگو شود.

* ادعای فرماندار تویسرکان: به ساخت و سازهای خارج از محدوده خدماتی ارائه نشده

حسینی گفته که "مسئولان کار خود را بر دوش دیگران نگذارند" ، احسنت چه حرف و شعار شیرین و دلنشینی، اما آیا همین فرماندار کار خود را که یازدهم آذرماه سال 99  مدعی شده بود ظرف یک ماه آینده (یعنی 11 دی ماه 99) آرامستان این شهر تعیین تکلیف می شود، تحقق بخشیده؟ امروز درست 6 ماه و 13 روز از آن وعده می گذرد و هنوز اقدامی در این باره انجام نشده است.

همچنین فرماندار تویسرکان مدعی شده که "بنده بهعنوان دبیر کمیسیون ماده ۹۹ به ساخت‌وساز‌هایی که در خارج از محدوده بوده خدمات ارائه ندادم و نباید این گونه باشد."

* مردم: چرا همچنان تغییر کاربری باغات روندی شتابان دارد؟

در این باره تویسرکانی ها متقاضی و مطالبه گر راستایی آزمایی هستند؛ مردم می خواهند بدانند اگر خدماتی در دو سال اخیر توسط حسینی به ساخت و سازهای غیرمجاز ارائه نشده، پس چرا همچنان معضل ساخت و سازهای غیرمجاز یکی از مشکلات شهرستان محسوب می شود؟ چنانچه کانال های تلگرامی "صدا و سیما" و "همشهری" این شهرستان نیز همچون رودآور، بارها از این گونه ساخت و سازها و خطری که سرسبزی و طراوت تویسرکان را تهدید می کند پرده برداشته اند.

بخشی از باغات تویسرکان در خارج از محدوده شهری تعریف شده است و همچنان ساخت و سازهای غیر مجاز همچون تغییر کاربری باغات نیز دیده می شود.

فراموش نشود که ساخت و ساز در ضلع شمالی بلوار شهید عینعلی با کاربری باغی و ضلع جنوبی با کاربری فضا سبز، اطراف خیابان میرزا امین و قطع درختان در باغات اطراف بلوار شهید بهشتی، کوچه های منتهی به خیابان بحری اصفهانی (فنی حرفه ای) و باغات سرابی نیز در دست انجام است و کسی جلوی این گونه تغییرکاربری باغات را نگرفته است.

*بهشت غرب روزی به بیابان غرب تبدیل نشود!

بی تردید بی توجهی به فضای سرسبز این دیار سبب می شود تا در آینده ای نه چندان دور، از تویسرکان دیگر با عنوان "بهشت غرب" یاد نکنند و بگویند "بیابانی در غرب"!

امید آنکه فرماندار تویسرکان لااقل برای یک بار هم شده درخصوص مسئله جانمایی آرامستان جدید و ساخت و سازهای غیرمجاز شفاف سازی کند و به عنوان خادم مردم خود را پاسخگوی افکار عموم بداند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان