آخرین اخبار

28. خرداد 1400 - 9:15   |   کد مطلب: 40022
حضور تماشایی این مردم پای صندوق های رأی در آغازین ساعات رأی گیری نوید ایرانی قوی را به می رساند، روزی حاج قاسم ها دستشان را دادند، گلگون کفن و خونین بال شدند و امروز من و تو ما می شویم و هریک مدافع حرم؛ آن هم با برگه برگه رأی هایمان.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ در نخستین ساعات امروز پس از توزیع صندوق های اخذ در در شعب متعدد تویسرکان، مردم در جای جای این منطقه، به تدریج بر حضورشان در انتخابات افزوده شد.

تصاویر ارسالی از نقاط دیگر استان همدان نیز نشان دهنده تلالو حضوری تماشایی در آغازین ساعات رأی گیری است.

امروز همه یک صدا و یک قسم آمده اند، تا با رأی دادنشان به رهبر انقلاب لبیک بگویند و چهره ایران اسلامی را قدرتمندتر از همیشه به رخ جهانیان بکشانند، تا بگویند از همین آغازین ساعات رأی گیری آمده ایم تا نوید ایرانی قوی را به ارمغان آوریم.

رأی هر یک از ما در سرنوشت کشور و شهرمان اثرگذار است، می خواهیم اقتدار کشورمان را در میان هیاهوی های تبلیغاتی دشمنان و بوق چی های داعشی و صهیونیستی که برنامه های انگلیس آن روباه مکار و امریکا آن جنایتکار نشان دهیم و فریاد برآوریم هرگز به کشوری ذلیل در برابر دشمن تبدیل نمی شویم.

ایران قوی امروز قدرتمندتر می شود.روزی حاج قاسم ها دستشان را دادند، گلگون کفن و خونین بال شدند و بدن مطهرشان اربا اربا و دفتر مشق زندگیشان به رنگ خون رنگین شد و امروز من و تو ما می شویم و در قدردانی از جانفشانی های آن سردار دل ها که ایران اسلامی را حرم می دانست ما هم مدافع حرم می شویم؛ هر یک از ما با برگه برگه رأی هایمان.

لبیک یا خامنه ای لبیک یا سردار دل ها...

انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان