آخرین اخبار

28. خرداد 1400 - 12:00   |   کد مطلب: 40024
در حالی که مرادی رئیس هیأت نظارت انتخابات همدان گفته که رأی گیری نباید معطل دستگاه‌های احراز هویت بماند، اما اهالی اشتران در تویسرکان عنوان کرده اند که مسئولان شعب اخذ رأی در این روستا گفته اند بروید بعدازظهر بیایید سیستم قطع است، با این وجود به دنبال پیگیری رودآور؛ مرادی گفته که مسئله را رسیدگی می کند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ در روند رأی‌گیری برای انتخابات در تویسرکان مشکلاتی رخ داد که در ذیل به برخی از آن ها می پردازیم.

در حالی که مرادی رئیس هیأت نظارت و بازرسی انتخابات استان همدان گفته که رأی گیری نباید معطل دستگاه‌های احراز هویت بماند، اما اهالی روستای اشتران در تویسرکان در پیام های ارسالی خود به این مجموعه خبری عنوان کرده اند که مسئولان شعب اخذ رأی در این روستا گفته اند بروید بعدازظهر بیایید سیستم قطع است.

 همچنین متأسفانه صندوق اخذ رأی در بیمارستان تویسرکان که همیشه تا غروب در این محل باقی می ماند را منتقل کرده اند و گفته اند رأی گیری در بیمارستان تنها تا ظهر انجام می شود!
آیا عمدی در این گونه موارد است؟  آیا در سراسر کشور اوضاع به همین منوال است؟ چه کسی یا جناحی نمی خواهد انتخابات پرشور برگزار شود؟ شاید هم این گونه نباشد اما انتظار می رود متولیان امر پاسخگو شوند.

و اما در این خصوص حجت الاسلام مرادی رئیس هیأت نظارت و بازرسی انتخابات استان همدان در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ شخصاً دستور پیگیری مشکل ایجاد شده در روستای  اشتران تویسرکان را داد.
وی تأکید کرد که این مسئله به جد پیگیری می شود.

از دیگر گلایه مندی ها می توان به وجود مبصران انتخاباتی در تویسرکان اشاره کرد! تعجب نکنید؛ در تماس چندین نفر از همشهریان با مجموعه خبری رودآور عنوان شده که تعدادی از تویسرکانی ها که برای ایجاد شور انتخاباتی در پای صندوق های رأی از خود عکس سلفی گرفته اند، نامشان توسط برخی افراد مسئول در آن شعبه نوشته شده و برخورد مناسبی با رأی دهندگان انجام نشده و برخی افراد برخی شعب  این گونه رأی دهندگان را نگران ساخته اند.

این گونه ناتوانی ها از سوی مجریان و برگزارکنندگان دولت روحانی  مردم را آزار داده است.امید آن که تا پایان مهلت ردی گیری دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان