آخرین اخبار

26. تير 1400 - 19:53   |   کد مطلب: 40081
رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ‌استان همدان از ابطال قطعی آراء یکی از کاندیداهای انتخابات شورای شهر تویسرکان و انتظار برای ابطال یا تأئید آراء 2 کاندیدای دیگر از سوی هیئت نظارت مرکزی خبر داده است و مردم این دیار با توجه به اثبات عدم برگزاری انتخاباتی سالم، تنها منتظر عذرخواهی فرماندارشان هستند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ حدود 29 روزی می شود که از برگزاری انتخابات شورای شهر تویسرکان می گذرد و اما این شهر به عنوان تنها شهر استان همدان است که هنوز تأیید نهایی اعضای شورای اسلامی جدید به فرمانداری این شهرستان ابلاغ نشده، آن هم به دلیل تخلفات گسترده و عمیق در انتخابات.

مردم این روزها با پیام های ارسالی مکرر خود خواستار پیگیری این ماجرا از سوی مجموعه خبری رودآور شدند، تا بدانند بالاخره نتیجه نهایی انتخابات این شهر به کجا رسیده است.

* ابطال قطعی آراء یک کاندیدای انتخاباتی و انتظار برای ابطال آراء 2 کاندیدای دیگر در تویسرکان

در این باره «حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی» رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ‌استان همدان در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ از ابطال قطعی آراء یکی از کاندیداهای انتخابات شورای شهر تویسرکان خبر داد.

وی گفت: همچنین با توجه به تخلفات انتخاباتی گسترده در این شهر و نیز گزارش های نهادهای قضایی و امنیتی، تصمیم گیری برای ابطال یا تأئید آراء دو کاندیدای دیگر، نامه ای تدوین و به هیأت مرکزی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شهر و روستای کشورارسال شده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ‌استان همدان افزود: در حال حاضر همچنان انتخابات تویسرکان تأیید نشده و منتظر اظهار نظر هیأت مرکزی نظارت هستیم تا نظر قطعی و نهایی خود را صادر کنند.

*مردم منتظر عذرخواهی فرماندار تویسرکان هستند

به گزارش رودآور؛ اینکه چرا انتخابات شورای شهر تویسرکان سالم برگزار نشد جای سوال دارد و البته جواب آن را مردم خوب می دانند، ضعف شدید مدیریتی از سوی متولیان اجرایی برگزار کننده و در رأس آن فرماندار شهرستان مشهود است.

چرا باید تخلفات انتخاباتی در این شهر کوچک به این اندازه زیاد باشد که حتی یکی از مسئولان نظارت استانی بگوید تخلفات انتخاباتی برای شورای شهر تویسرکان عمیق بوده؟

مگر  فرماندار تویسرکان به عنوان نماینده دولت در شهرستان مسئولیت اجرای برگزاری انتخاباتی سالم را بر عهده نداشته است؟ چرا فرماندار جوابگو نیست؟ مگر سیدرسول حسینی فرماندار دولت روحانی نیست که با  حرف های زیبای آزادی بیان بر سر کار آمد؟!

و اما با توجه به تأیید تخلفات گسترده انتخاباتی در تویسرکان آن هم از سوی نهادهای مختلف نظارتی، مردم انتظار دارند؛ لااقل فرماندارشان به دلیل کوتاهی در اجرای برگزاری سالم انتخابات از آنان عذرخواهی کند. این حق مردم نجیب این دیار است.

مردمی که در چهار سال گذشته خیری از شورای شهرشان ندیدند و تنها نظاره گر کشمکش ها، تنش ها و چالش ها و به ویژه شکایت و شکایت بازی اعضای شواری شهر نسبت به یکدیگر بودند، شورای شهری که آبروی شهر را برد و امور مردمش بر روی زمین ماند.

 این روزها هم با توجه به تخلفات انتخاباتی به این شکل، مردم نگران از روی کار آمدن شورایی هستند که مجدد با آبرویشان بازی کنند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان