آخرین اخبار

14. مرداد 1400 - 14:50   |   کد مطلب: 40105
در حالی امروز شاهد تحلیف شوراهای شهرهای متعدد در سراسر کشور بودیم، که خبری از این مراسم برای شورای شهر تویسرکان نبود، هرچند آراء یک کاندیدا به طور قطعی ابطال شده و شهروندان منتظر ابطال آراء 2 کاندیدای دیگر هستند، اما به نظر در نهایت این شورا هفته آینده تأئیدیه نهایی را بگیرد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ امروز در حالی آئین تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهرهای سرکان  و فرسفج  همزمان با سراسر کشور در در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، که خبری از تحلیف شورای شهر تویسرکان نبود.
در این باره علی اشرف پیری نفر نخست انتخابات این دوره به خبرنگار رودآور گفت: تا این لحظه ـ ساعت 14:45 ـ با شخص بنده مبنی بر برگزاری جلسه تحلیف تماسی گرفته نشده است.
وی اظهار کرد: مجری برگزاری این جلسه فرمانداری تویسرکان است و به نظر انتخابات شورای این شهر هنوز به صورت رسمی تأیید نشده و به فرمانداری هم ابلاغ نشده است!
ناگفته نماند 26 تیرماه «حجت‌الاسلام احمد حسین فلاحی» رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ‌استان همدان در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ از ابطال قطعی آراء یکی از کاندیداهای انتخابات شورای شهر تویسرکان و انتظار برای ابطال یا تأئید آراء 2 کاندیدای دیگر از سوی هیئت نظارت مرکزی خبر داده بود.
و اما هنوز با توجه به عدم تحلیف این شورا در روز چهاردم مردادماه، به نظر هیئت نظارت مرکزی در تهران نظر نهایی خود را اعلام نکرده است.
هرچند که شنیده ها بیشتر به سمت تأئید نهایی انتخابات شورای شهر تویسرکان می چرخد، اما دور از انتظار هم نیست که با توجه به تخلفات گسترده، انتخابات شورای این شهر ابطال اعلام شود.
چه این شورا تأیید شود و چه نشود، مهم آن است که مجریان برگزار کننده انتخابات در تویسرکان به ریاست فرمانداری، عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند و جا دارد از مردم نجیب این شهر به صورت رسمی عذرخواهی کنند.
 انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان