آخرین اخبار

4. شهريور 1400 - 20:03   |   کد مطلب: 40154
#فوری: پیگیری رودآور و پایانی بر شایعه ها؛ مدیر کل سازمان تبلیغات همدان پاسخ داد:
ضـرورت توجه به الگوی حکمرانی مردمی برای انتخاب مدیران شایسته/صحنه فرهنگی تویسرکان با معرفی جوانان انقلابی متحول می شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان با بیان اینکه صحنه فرهنگی تویسرکان با معرفی جوانان انقلابی متحول می شود، گفت: به طور قطع رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان را فردی بومی برمی گزینیم، اما با وجود فرصت سه ماهه به نخگبان تمامی گروه های فرهنگی این شهرستان، هنوز آنان به صورت اجماع به نتیجه نرسیده و گزینه ای شاخص به صورت مکتوب برای این سمت به ما معرفی نکرده اند!

به گزارش خبرنگار رودآور؛ این روزها مطالبه مردم تویسرکان این است که مدیران اجرایی و سازمان ها و نهادهای فرهنگی، باید بومی و از همشهریان و البته توانمند، متخصص، کارآمد وانقلابی انتخاب شوند و نه مدیران غیربومی غیر متخصص و نه مدیران بومی ناکارآمد و ناتوان.

به تازگی شایعاتی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شده مبنی بر اینکه قرار است مدیر سازمان تبلیغات تویسرکان را فردی غیربومی انتخاب کنند.با پیگیری های مجموعه خبری رودآور؛ مشخص شد این مسئله تنها شایعه ای بیش نبوده است.

* مدیر فعلی سازمان تبلیغات تویسرکان، سفیری برای تبلیغ اسلام در امریکای لاتین

نخست آن که درباره حجت الاسلام حسنی مدیر فعلی سازمان تبلیغات تویسرکان باید گفت، او فردی توانمند و مسلط به زبان پرتقالی است که سال هایی نیز برای تبلیغ دین مبین اسلام در امریکای لاتین فعالیت داشته است و اکنون با توجه به مساعد شدن شرایط، مجدد از او برای امر خطیر تبلیغ در آن کشورها، دعوت شده و به تبع اشاعه اسلام ناب محمد(ص) در این فضای غبارآلود رسانه های غربی در جهان خود مسئله ای ویژه و حیاتی است.

و حال برسیم بر سر گزینه انتخاب مدیر جایگزین حجت الاسلام حسنی که شایعات بسیار مبنی بر اعمال نفوذ برخی گروه ها برای آوردن هم طیفی خود در این جایگاه حساس فرهنگی شهرستان بر سر زبان ها افتاده.مجموعه خبری رودآور برای پایان دادن به آن مطالب کذب و شایعه ها به سراغ «حجت الاسلام محمد هادی نظیری» مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان رفت.

* رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان قطعاً بومی است/ضرورت توجه به الگوی حکمرانی مردمی برای انتخاب مدیران شایسته

«حجت الاسلام محمد هادی نظیری» در گفت و گو با خبرنگار خبرنگار رودآور با تأکید بر اینکه به طور قطع گزینه ما برای مدیریت سازمان تبلیغات تویسرکان فردی بومی است، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در این سال های اخیر بیش از همیشه به دنبال احیای ارزش های انقلاب اسلامی بوده و روش این سازمان برای انتخاب رؤسای مربوطه در شهرستان ها بر اساس اندیشه های امامین انقلاب و مدل و الگوی حکمرانی مردمی است.

وی اظهار کرد: بر این اساس برای انتخاب فردی در جایگاه فرهنگی رئیس سازمان تبلیغات تویسرکان نزدیک به سه ماهی می شود که به تمام نخبگان گروه های فرهنگی شهرستان از جمله امام جمعه، حوزه های علمیه برادران و خواهران، سپاه، جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی خاتم، مجمع طلاب تویسرکانی مقیم قم، مجمع استاتید تویسرکانی مقیم قم، هیئت ها و شخصیت های فرهنگی شاخص اعلام کردیم که دور هم جمع شوند و با همفکری یکدیگر و نه توافق دو یا سه گروه با هم، ظرفیت های فرهنگی را بررسی و در نهایت سه گزینه برای سمت ریاست این سازمان در شهرستان به ما آن هم به صورت مکتوب و با امضای خودشان معرفی کنند.

* نخگبان گروه های فرهنگی تویسرکان برای معرفی گزینه اصلح زودتر به اجماع برسند

مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان افزود: اما تاکنون آن گزینه ای که همه گروه ها بر رویش اجماع داشته باشند معرفی نشده و اگر چنین نشود، ظرف حداکثر دو هفته آینده، رئیس جدید سازمان تبلیغات تویسرکان را با بررسی های محیطی و میدانی و البته فردی بومی انتخاب می کنیم.

حجت الاسلام نظیری عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با رویکرد شایسته سالاری به دنبال معرفی و انتخاب جوانان انقلابی است که شناسه دولتی ندارند و اجازه هم نمی دهیم برخی جناح های خاص برای گزینش فردی ناکارآمد بر ما اعمال نفوذ داشته باشد.

*صحنه فرهنگی تویسرکان با معرفی جوانان انقلابی متحول می شود

وی تأکید کرد: بنابراین به دنبال معرفی ظرفیت های جوانان انقلابی هستیم که صحنه فرهنگی شهرستان را متحول کند و در راستای عملیاتی شدن برنامه های متعدد با محوریت ارزش های اسلامی و انقلابی و ارائه طرح های ویژه و مبتکرانه تلاشی مجدانه داشته باشند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان