آخرین اخبار

16. دى 1400 - 13:06   |   کد مطلب: 40336
همزمان با سالروز تشییع قهرمان مقاومت عنوان شد؛
منتظر انتقام سخت هستیم/کودکانی قاسمی در آرزوی فرود آمدن بر سر جبارین
خون پاک ریخته شده سردار دل ها که یک جهان آزاده را به جوش و خروش انداخت، به زودی طومار استکبار را در هم می پیچاند و تمام کودکان ملت های مقاومت، روزی همه "قاسم" می شوند برای فرود آمدن بر سر "جبارین" و ظالمان زمان، هرچند این روزها نیز دل ما انتقام سخت می خواهد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ دو سال از یک واقعه تلخ جگرسوز می گذرد و هنوز همه به خاطر دارند لحظات بی پدر شدن را.در چنین روزهایی و همزمان با ایام فاطمیه، رخت سیاه عزای فاطمی با عزای قهرمانشان یکی شد و بی اختیار در سرمای دی ماه به بیرون از خانه آمدند. زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو، کسبه و بازاریان، از هر قشری که فکرش را داشته باشیم، حتی با وجود آن که اشک ها، چشمانشان را تار می کرد می دویدند تا به مراسمی برسند که قرار بود برای سردار دل ها برگزار شود.

دل و جانشان آرام نبود. تنها فریاد می زدند؛ "حرف فقط یک کلام انتقام، انتقام". خون دل ها در این دو سال خورده اند و از مسئولانشان انتظار دارند آن انتقام سختی که وعده دادند بودند به زودی محقق شود.چرا که نابودی پایگاه عین الاسد به فرموده رهبری تنها یک سیلی بود و هنوز انتقام سخت مانده.

ما منتظر صبح آزادی قدس هستیم، منتظر نابودی امریکای جنایتکار و محو غده سرطانی صهیونیسم از سرزمین های اشغالی.

تویسرکانی ها به یاد دارند در تشییع نمادین سردار دل ها حتی کودکان هم فریاد بر آوردند؛ "ما همه قاسم هستیم" و با در دست داشتن تصویر حاج قاسم آن قهرمان دل هایشان،"مرگ بر امریکا" را با صدای بلند فریاد زدند.

بی تردید آن خون پاک ریخته شده، که یک جهان آزاده را به جوش و خروش انداخت، طومار استکبار را در هم می پیچاند و همین کودکان این سرزمین روزی همه "قاسم" می شوند برای فرود آمدن بر سر جبارین و ظالمان زمان.

روزی خواهیم دید که جوشش خون شهید سلیمانی، آزادبخش قدس شریف می شود، چنانچه این کودکان و نوجوانان تویسرکانی رسا گفتند: "ما انتقام خون سردار شهید سلیمانی را می گیریم".

از آن روز به بعد حرف همه یکی شد؛ نه سازش، نه تسلیم؛ انتقام انتقام.

برای مشاهده فیلم ها کلیک نمایید.

کودکانی قاسمی در آرزوی فرود آمدن بر سر جبارین

 

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان