آخرین اخبار

4. فروردين 1401 - 13:00   |   کد مطلب: 40430
رئیس جمعیت هلال کشور با توجه به حادثه خیز بودن محور فرسفج، گفت: ضروری است، ظرف یک هفته کانکسی در سه راهی این مسیر مستقر شود، ضمن آن که یک دستگاه آمبولانس و یک خودرو نجات هم از مرکز اعطا می شود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ ظهر امروز «پیرحسین کولیوند» رئیس جمعیت هلال احمر کشور به همراه هیأت همراه در سفر به تویسرکان علاوه بر حضور در نشست خدمات سفر شهرستان از دبیرخانه خدمات سفر واقع در خانه مسعودی نیز بازدید کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور در حاشیه این سفر خبرهای خوشی برای تویسرکانی ها به ارمغان آورد و گفت: تمام تلاش من و همکارانم برای استقرار آرامش بیشتر مردم و خدمات رسانی مطلوبتر به ویژه در سفرهای نوروزی به آنان است.

وی با اشاره به ترددهای قابل توجه خودروها و حادثه خیز بودن محور فرسفج در تویسرکان، عنوان کرد: ضروری است، حداکثر ظرف یک هفته آینده برای استقرار یک کانکس در سه راهی فرسفج اقدامات لازم انجام گیرد.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: برای تکمیل شدن این پایگاه جاده ای موقت، از سوی هلال احمر تهران هم بلافاصله یک دستگاه آمبولانس و خودرو نجات اعطا می شود.

کولیوند بر استقرار یک پایگاه امداد کوهستانی آن هم ظرف یک ماه، در تویسرکان تأکید کرد و افزود: همچنین به دنبال فراهم شدن شرایط استخدامی برای آن دست از امدادگران چه در کشور و چه در تویسرکان هستیم که با دستمزدهای بسیار اندک کار می کنند.

وی در ادامه از افزایش صد در صدی ظرفیت امدادگران جمعیت هلال احمر در جاده ها در نوروز 1401 خبر داد و تصریح کرد: برای خدمت رسانی مناسبتر و سریعتر نیز در پایگاه های سلامت تیم هایی متشکل از پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران مستقر کرده ایم.

انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان