آخرین اخبار

21. آذر 1401 - 21:48   |   کد مطلب: 40581
با پیگیری های رودآور؛ تا این لحظه وجود خارجی نامه معرفی عضو شورای شهر تویسرکان به عنوان نماینده به دیوان عدالت اداری که اتفاقاً در رأی دیوان در پرونده ای خاص به نظر اثرگذار بوده، رد یا ثابت نشده و هنوز این عضو جواب مکاتبه دیگر اعضای شورا را نداده و ادعای خود را ثابت نکرده است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ به دنبال درخواست های مردمی از خبرنگار رودآور برای منظور کشف حقیقت درباره نامه یا مصوبه ای که در آن مریم مرادیه به عنوان نماینده شورا به دیوان معرفی شده یا نه، پیگیری ها از روزها قبل آغاز شد.

چرایی ایجاد تنش هایی جدید در شورای پر حاشیه شهر تویسرکان که از همان ابتدا با چالش های بسیار همراه بود، همچنان در ابهام است و این مسئله نیز زمینه ساز بی اعتمادی بیشتر مردم به شورای شهر شده است.شورایی که از همان ابتدا برخی مسئولان استانی می گفتند پس از تخلفات گسترده انتخاباتی بر سر کار آمده.

گفته می شود که زمان خزایی ریاست وقت شورا با مصوبه یا نامه ای از سوی شورا مریم مرادیه به عنوان نماینده شورای شهر در پرونده ای خاص به دیوان عدالت اداری معرفی می شود و بر اساس اظهارات او، دیوان حکم خود را در پرونده صادر می کند.

جدای از آن که احکام به نفع چه افرادی بوده یا نبوده و چه افرادی ذی نفع هستند و این مسئله نیز جای بحث و ورود دستگاه های نظارتی و اطلاعاتی دارد، آنچه بیشتر سبب ایجاد شایعه در بین همشهریان عزیز شده، این است؛ که آیا مصوبه شورا برای معرفی مریم مرادیه بوده یا نه؟

در این باره «علی اشرف پیری» رییس فعلی شورای شهر تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: در مدت زمانی که من به عنوان رییس شورا انتخاب شده ام، مرادیه توسط ما معرفی نشده است.

وی اظهار کرد: قبل از این ماجرا اگر مرادیه به عنوان نماینده شورا به دیوان عدالت اداری معرفی شده مطلع نیستیم و حتی مصوبه ای هم در شورا نیافتیم، بنابراین به او اعلام کردیم تا معرفی نامه خود را بیاورد تا بدانیم بر چه اساسی معرفی شده است؟!

رییس شورای شهر تویسرکان افزود: اما تاکنون این عضو شورا معرفی نامه خود را به صحن شورا ارائه نداده است.

پیری در پاسخ به این سوال که اگر مصوبه یا معرفی نامه ای بوده، چرا رونوشتی از آن در صحن شورا نیست و چرا سایر اعضاء از آن مطلع نیستند؟ عنوان کرد: حداقل باید اعضای شورا از این موضوع باخبر می شدند، موضوع معرفی نامه به دیوان عدالت اداری حساسیت دارد و مسئله مهمی است، عقل حکم می کند که اعضا در جریان می بودند و مصوبه ای داشته باشد.

بابایی نائب رییس شورای شهر تویسرکان هم در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: بنده هم از نامه ای مبنی بر معرفی مرادیه به عنوان نماینده شورا به دیوان مطلع نبودم به همین دلیل حتی به صورت کتبی از او خواستیم تا سندی بر حرف خود بیاورد.

وی اظهار کرد: از مکاتبه ما ده پانزده روز می گذرد و هنوز مرادیه پاسخی به ما نداده است.

به گزارش رودآور؛ مردم از اعضای شورای شهر شفافیت می خواهند.این مجموعه خبری منتظر پاسخ این عضو شورای شهرهست و در نهایت اینکه آیا زمان آن فرا نرسیده مدعی العموم وارد شود؟

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان