آخرین اخبار

27. بهمن 1401 - 15:40   |   کد مطلب: 40675
فرماندار تویسرکان با اشاره به اجرای طرح ملی نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم، گفت: بالاخره پس از سال ها 60 واحدی مسکن سرکان تعیین تکلیف شد و تا 10 ماه آینده 24 واحد از این مجموعه تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می شود.

«حسین افشاری» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به بازدید امروز خود و مدیرکل بنیادمسکن استان، شهردار و رییس شورای شهر سرکان از  60 واحدی مسکن در دست ساخت این شهر، گفت: عملیات اجرایی این پروژه 17 سال پیش آغاز و متأسفانه با وجود نزدیک به 60 درصد پیشرفت فیزیکی بنا به دلایل مختلف سال هاست تکمیل آن متوقف شده بود.

وی اظهار کرد: با این وجود با توجه به تأکید رییس جهمور در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، پیگیری هایی انجام شد تا پروژه 60 واحد مسکن شهر سرکان ذیل طرح مذکور دولت سیزدهم قرار گیرد.

فرماندار تویسرکان افزود: بنابراین بنیاد مسکن به عنوان بخشی از بدنه دولت به جای پیمانکار خود در جایگاه مجری طرح، ادامه ساخت 60 واحدی مسکن سرکان را در دست گرفت، تا این گونه 30 درصد سهم پیمانکار از متقاضی دریافت نشود و شخص ثبت نام کننده با هزینه کمتر، مسکن خود را تحویل بگیرد.

افشاری تصریح کرد: متقاضیان افرادی هستند که در طرح نهصت ملی مسکن ثبت نام کرده، واجد شرایط شناخته شده و سهم آورده متقاضی را پرداخت کرده اند که از 60 نفر ثبت نام کننده، 24 نفر سهم خود را پرداخت کرده اند.

وی اعلام کرد: بنا به گفته مدیران بنیاد مسکن، تا 10 ماه آینده این 24 واحد تکمیل و به متقاضیان تحویل داده می شود.

فرماندار تویسرکان افزود: بنیاد مسکن در اجرای این پروژه انتفاعی رفتار نمی کند که نفعی برایش داشته باشد، بلکه تنها به دنبال اجرا کردن سیاست های دولت در خانه دار کردن مردم با کمترین هزینه است، از این رو هزینه متقاضی را هم از طریق ارایه تسهیلات و هم به تدریج دریافت می کند تا متقاضی از نظر تأمین هزینه سهم خود با مشکل مواجه نشود.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان