آخرین اخبار

20. آبان 1393 - 21:52   |   کد مطلب: 16608
اردوی آماده سازی تیم کونگ فو استان همدان روز سه شنبه در خانه ووشو شهرستان ملایر آغاز شد.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، رییس اداره ورزش و جوانان ملایر روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: اردوی تدارکاتی تیم کونگ فو به مدت سه روز در خانه ووشو ملایر در چهار مرحله در حال برگزاری است.

'مهدی رضایی' ادامه داد: از 10 وزن تیم کونگ فو استان همدان، 9 وزن از کونگ فو کاران ملایر و یک وزن از شهرستان اسدآباد است که به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: تیم کونگ فو استان همدان 28 آبانماه برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور به استان کرمانشاه اعزام می شوند و این مسابقات تا سی ام آبان ادامه دارد.

رضایی همچنین از قدرت نمایی تیم بوکس ملایر در مسابقات انتخابی استان همدان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و افزود: ورزشکاران ملایری در این مسابقات با کسب مدال های طلا و نقره بسیار خوش درخشیدند.

وی بیان داشت: در این مسابقات علیرضا طالبی، حمید زمانی، مجید سبزی و احسان نوروزی به مدال های طلا و ذبیح الله زهره وند، رضا بیات و محسن فرهادی به سه مدال نقره دست پیدا کردند.

رضایی گفت: مسابقات قهرمانی کشور 28 آبانماه جاری به مدت دو روز در شهرستان بروجرد برگزار می شود.

رییس اداره ورزش و جوانان ملایر بیان داشت: پنج نفر از بانوان قایقران ملایر همراه تیم استان به مسابقات قایقرانی بانوان کشور در رده سنی جوانان اعزام شدند.

رضایی افزود: فاطمه سهیلیان، شقایق غزاله، مهدیس ابراهیمی، مهتاب زهره وند و پگاه برخورداری بانوان قایقران ملایری هستند که با سرپرستی'نگین عبدالهی' در این مسابقات شرکت کرده اند.

وی همچنین از درخشش نوجوانان و جوانان ورزشکار ملایری در مسابقات بدمینتون انتخابی استان همدان خبر داد و گفت: تیم ملایر در این مسابقات در رده سنی نوجوانان مقام اول و تیم همدان مقام دوم را کسب کرد.

رضایی بیان داشت: برای تیم ملایر سپهر مصطفوی، مبین عباسپور، محمدرضا مسعودی، امیر رضا مسعودی و امین توکلی مدال آوری کردند.

وی یاد آور شد: در رده سنی جوانان نیز ملایر با درخشش محمد امیری، محمدامین روستایی و محمد زندی با کسب مدال مقام دوم را کسب کردند و از 26 تا 30 آبانماه در مسابقات قهرمانی کشور در سمنان اعزام می شوند.

شهرستان ملایر با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در جنوب شرقی استان همدان واقع شده است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان