آخرین اخبار

25. آبان 1393 - 12:13   |   کد مطلب: 16732
مسئول بسیج دانش‌آموزی همدان، از اعزام 20 هزار دانش آموز دختر و پسر در قالب کاروان راهیان نور در بازه زمانی 75 روزه خبر داد.

عزت‌الله ستوده در گفت و گو با خبرنگار رودآور ، اظهار کرد: اعزام راهیان نور دانش آموزی در سطح استان همدان از 15 مهر ماه امسال آغاز و تا پایان آذر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در سال جاری 20 هزار دانش آموز دختر و پسر استان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور اعزام می شوند، تصریح کرد: تاکنون هفت هزار دانش آموز پسر به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند و تا پایان آذر ماه امسال هشت دانش آموز پسر دیگر نیز اعزام می شوند.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان همدان با بیان اینکه امروز شاهد اعزام 400 دانش آموز دختر تویسرکانی به مناطق عملیاتی جنوبی بودیم، افزود: در سطح استان پنج هزار دانش آموز دختر به کربلای ایران عازم می شوند.

ستود با بیان اینکه دانش آموزان پسر به مناطق عملیاتی غرب و دانش آموزان دختر به مناطق عملیاتی جنوب رهسپار شده و می شوند، ابراز کرد: در مناطق جنگی راویانی برای راهنمایی اعزام شدگان، روایت فضا و حوادث صورت گرفته در سال های دفاع مقدس حضور دارند.

وی با تأکید بر اینکه برگزاری اردوهای راهیان نور در توجه دادن دانش‌آموزان به فرهنگ متعالی جهاد و شهادت اثر بخش است، بیان کرد: دانش‎آموزان نقطه هدف امروز دشمن هستند و استکبار با استفاده از برنامه های مخرب مس خواهد آینده‌سازان این مرز و بوم را از اعتقادات دینی دور کند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان