آخرین اخبار

25. آبان 1393 - 20:30   |   کد مطلب: 16741
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان خبر داد:
حضور 30 ناشر برتر کشور در نمایشگاه بزرگ کتاب همدان
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان گفت: بیش از 30 ناشر برتر کشور با بیش از 5 هزار جلد کتاب در حوزه‌های مختلف در نمایشگاه بزرگ کتاب همدان حضور داشته و آثار خود را با 10 درصد تخفیف در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

به گزارش رودآور به نقل از صبح الوند، داوود ابوترابی افزود: در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی در هفته کتاب نمایشگاه کتاب همدان  صبح روز یک‌شنبه 25 آبان ماه با حضور اهالی قلم، مسئولان و علاقمندان به فرهنگ و هنر همدان افتتاح شد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه در دسترس قرار گرفتن آسان کتاب‌های مناسب و جدید برای استفاده عموم یکی از اهداف این نمایشگاه است، سالن اجتماعات دبیرستان شهید حاج بابایی، در ابتدای خیابان تختی به عنوان محل برگزاری این نمایشگاه در نظر گرفته شده که به دلیل مرکزیت شهر برای نخستین بار امکان مراجعه و استفاده عموم مردم مهیا شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان همدان اظهار داشت: این نمایشگاه از 25 تا 30 آبان ماه صبح‌ها از ساعت 9 تا 13 و بعد از ظهرها نیز از ساعت 15 تا 20 دایر است.

وی افزود: بیش از 30 ناشر برتر کشور با بیش از 5 هزار جلد کتاب در حوزه‌های مختلف مذهبی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی، کودک و... حضور داشته و آثار خود را با 10 درصد تخفیف در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان