آخرین اخبار

9. آذر 1393 - 19:11   |   کد مطلب: 16879
رئیس دانشگاه آزاد تویسرکان از تصویب 6 رشته جدید کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش رودآور دکتر مجتبی بابايي از تصويب 6 رشته جديد كارشناسي ارشد با عناوين حسابداري، علم اطلاعات و دانش شناسي(كتابداري)، آموزش زبان انگليسي، مديريت دولتي، كامپيوتر–  نرم افزار و برق قدرت در دانشگاه آزاد تویسرکان خبر داد.

وی عنوان کرد: با پیگیری های مسئولين از جمله معاونت آموزشيدانشگاه آزاد تویسرکان، این رشته ها به تصويب شوراي گسترش آموزش عالي رسيدند.

رئیس دانشگاه آزاد تویسرکان با بيان اينكه مسئولين این واحد دانشگاهي تمام توان خود را بكار خواهند گرفت تا دانشگاه را به ثباتي پايدار برسانند خاطر نشان كرد: توسعه و افزایش رشته‌های دانشگاهی و همچنين توسعه امكانات مناسب آموزشي و پژوهشي از نظر كمي و كيفي یکی از مطالبات به حق مردم شريف شهرستان تويسركان است که مسئولين این واحد به آن اذعان داشته و به جد پيگير برآورده شدن اين مطالبات هستند.

بابايي با بيان اينكه از ابتداي سال  تا كنون تعداد 12 رشته تحصيلي جديد به اين واحد دانشگاهي اضافه شدهريال تصريح كرد: اقدامات اساسی برای تصویب رشته های ديگر در حال انجام است و در آینده اي نزدیک، بر تعداد رشته های تحصيلي واحد اضافه خواهد شد.
وی گفت: با احتساب اين رشته هاي تحصيلي تعداد رشته هاي واحد تويسركان به 87 عنوان از جمله 9 رشته كارشناسي ارشد افزايش يافته كه تعداد 2447 نفر دانشجو در مجموع در اين رشته ها مشغول به تحصيل هستند.
رئیس دانشگاه آزاد تویسرکان يادآور شد: علاقمندان مي توانند جهت ثبت نام در تمامي رشته هاي ارشد واحد تويسركان از نهم آذر ماه سال جاري به سايت مركز آزمون به نشاني www.azmoon.org مراجعه و نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان