آخرین اخبار

3. دى 1393 - 8:36   |   کد مطلب: 17134
رئیس شورای اسلامی شهر تویسرکان گفت: حماسه 9 دی و حضور چشمگیر ملت، به حقیقت کمر فتنه که هیچ ، کمرحامیان غربی اش و به ویژه آمریکا را شکست.

سیدقاسم اعتماد در گفت و گو با خبرنگار رودآور، به حماسه حضور ملت در 9 دی سال 88 در حمایت از نظام و ولایت اشاره کرد و گفت: این حماسه عظیم پاسخ ملتی قدرشناس به ندای رهبری بود و به حقیقت کمر فتنه، فتنه گر و حامیانش و به ویژه آمریکا را شکست.

وی اظهار کرد: حضور میلیونی مردم به ویژه در تهران در حمایت و دفاع از اسلام و آرمان های انقلاب اسلامی در طول تاریخ انقلاب بی سابقه بود چرا که از همه اقشار، زن مرد، پیر و جوان، با هر طرز فکر و عقیده ای پای کار آمدند.

رئیس شورای اسلامی شهر تویسرکان افزود: بی تردید 9 دی خط بطلانی بر تمام افکار و توهمات پوچ و باطلی بود که فکر می کردند پیروز می شوند اما فتنه گران و حامیانشان متوجه شدند که حق همیشه بر باطل غلبه می کند.

اعتماد با تأکید بر اینکه حماسه عظیم 9 دی انقلاب اسلامی را بیمه کرد، گفت: این حضور پاسخ دندان شکنی بود به آنانی که دندان طمع به نظام داشتند.

وی عنوان کرد: خودجوش بودن این حرکت بدون برنامه ریزی از پیش تعیین شده، نشان داد که ملت هر جا که نیاز باشد خود در دفاع از آرمان های امام، شهدا و انقلاب اسلامی به پا بر می خیزند تا لطمه ای به اصل انقلاب زده نشود.

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان